PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w Czechach

  • 1. Data: 2007-10-02 08:26:27
    Temat: Praca w Czechach
    Od: "JarY" <j...@p...onet.pl>

    Witam
    Był ktos z was w pracy w Czechach na lini produkcyjnej w Panasonicku lub
    innych?
    Chciałem sie dowiedziec jakie sa warunku mieszkaniowe i jak sie pracuje,czy
    robota ciezka itp
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-10-02 10:31:50
    Temat: Re: Praca w Czechach
    Od: "news.wp.pl" <visa294(spamik)@wp.pl>

    Robota moze i nie taka ciezka ale za to malo placa (1500 - 2500) od tego
    odejmij koszty zycia + mieszkanie ..

  • 3. Data: 2007-10-02 16:41:47
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 2 Oct 2007 12:31:50 +0200, "news.wp.pl" <visa294(spamik)@wp.pl>
    wklepał(-a):

    >Robota moze i nie taka ciezka ale za to malo placa (1500 - 2500) od tego
    >odejmij koszty zycia + mieszkanie ..

    Mnie w szkole uczyli, że przy wartościach liczbowych podaje się jednostkę albo
    walutę. A ciebie?

  • 4. Data: 2007-10-09 16:51:38
    Od: "bison" <b...@b...co>

    Użytkownik "Sławomir Szyszło" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wklepał(-a):

    > Mnie w szkole uczyli, że przy wartościach liczbowych podaje się jednostkę

    Za pewne złotych, bo w koronach to byłyby grosze, a tak wogóle to z tego co
    słyszałem
    to takie widełki obowiązują w wielu firmach, naprawde wielu :D

  • 5. Data: 2007-10-09 17:03:12
    Od: "news.wp.pl" <visa294(spamik)@wp.pl>

    Teraz podniesli juz pensje ponad 2000 (za to wiecej godzin kolo 200)