PracaGrupypl.praca.dyskusje › unilever

  • 1. Data: 2007-10-02 06:24:54
    Temat: unilever
    Od: chris^b <k...@p...onet.pl>

    Witam

    Czy ktoś wie jak sie pracuje w tej firmie, interesuje mnie dział IT.
    Jaki jest tam klimat? Duzo nadgodzin? Jakie zarobki? Czy ta firma dobrze
    placi?

    pozdrawiam

    chris

  • 2. Data: 2007-10-02 18:26:01
    Temat: Re: unilever
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Tue, 02 Oct 2007 08:24:54 +0200, chris^b napisał(a):

    > Czy ktoś wie jak sie pracuje w tej firmie, interesuje mnie dział IT.
    > Jaki jest tam klimat? Duzo nadgodzin? Jakie zarobki? Czy ta firma dobrze
    > placi?

    Mam znajomego, pracuje tam jako handlowiec.
    Nie pytałem jakoś dokładniej, ale z jego opowiastek "przy okazji" wynikało,
    że praca dość wymagająca, ale i jakieś standardy zachowane. Finansowo też
    nie chyba nieźle, jak na nasze warunki ;)

    Ale on jest PH, więc tam wszystko zapewne zależy od "wyników pracy".

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 3. Data: 2007-10-03 07:33:36
    Od: mario <c...@o...pl>

    chris^b napisał(a):
> [...]
    >
    > Czy ktoś wie jak sie pracuje w tej firmie, interesuje mnie dział IT.
    > Jaki jest tam klimat? Duzo nadgodzin? Jakie zarobki? Czy ta firma dobrze

    ja kiedyś liznąłem tamtego klimatu, pracując przez miesiąc na zlecenie
    jako Helpdesk. Było to dawno bo 6lat temu i powiem tyle ze chetnie bym
    tam wrocil jako admin or something.

    pozdrawiam
    mario