PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czechy - za ile zł mozna wyrzyc miesiecznie

  • 1. Data: 2007-10-03 07:53:03
    Temat: Czechy - za ile zł mozna wyrzyc miesiecznie
    Od: "JarY" <j...@p...onet.pl>

    Witam po raz kolejny:)
    Za ile kasy można wyrzyc miesiecznie tak średnio(sniadanie,obiad,kolacja +
    jakies napoje itp)
    Gdzies czytałem ze mozna wyrzyc za 200 złoty ale cos mi sie wydaje ze raczej
    sie nie da.
    Moze ktos byl ostatnio i wie jakie sa ceny produktów.
    Z gory bardzo dziekuje za odpowiedz
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-10-03 17:00:54
    Temat: Re: Czechy - za ile zł mozna wyrzyc miesiecznie
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    JarY zapodał(-a):
> [...]
    > raczej sie nie da.
    > Moze ktos byl ostatnio i wie jakie sa ceny produktów.

    200zł? Hmmm - nie sądzę. Ceny żywności nie są o wiele niższe, jak chcesz mogę
    wygrzebać rachunki :)
    Taniej - oczywiście alkohol, piwo, no ale nie tym człowiek tylko żyje. W Lidlu ceny
    porównywalne, może tak z 10-15% niższe. W knajpie obiad zjesz za 10zł
    Czy można za 200zł? Zależy, ludzie w PL żyją czasem za tyle w kilka osób...

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 3. Data: 2007-10-09 16:45:04
    Od: "bison" <b...@b...co>

> [...]
    > porównywalne, może tak z 10-15% niższe. W knajpie obiad zjesz za 10zł
    > Czy można za 200zł? Zależy, ludzie w PL żyją czasem za tyle w kilka
    Byłem tak koło miesiące no i powiem ci, że ceny są porównywalne
    z Polską. Alkohol tańszy a w restauracji to obiad kosztuje jakieś 13zł, choć
    na stołówce
    pracowniczej za połowe tego idzie w miare dobrze zjeść.

  • 4. Data: 2007-10-11 18:01:00
    Od: "Henryk L" <h...@h...com>

    Użytkownik "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Taniej - oczywiście alkohol, piwo, no ale nie tym człowiek tylko żyje. W
    > Lidlu ceny
    > porównywalne, może tak z 10-15% niższe. W knajpie obiad zjesz za 10zł

    nie wiem kiedy byłeś w CZ, ale ceny są porównywalne jak w PL za 13PLN to
    objad typu haluszki s brynzou

    jak kolega jest w stanie wyzyc w PL za 200 to poradzi sobie w CZ