PracaGrupypl.praca.dyskusje › Bez doświadczenia na przedstawiciela

  • 1. Data: 2007-10-02 11:56:56
    Temat: Bez doświadczenia na przedstawiciela
    Od: "Fretka" <f...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Ni z gruszki nie z pietrzuszki przypomniał sobie o mnie urząd pracy i nagrał
    mi spotkanie w hurtowni piwa na stanowisko przedstawiciela handlowego. Jakoś
    na bezrobotniaka za bardzo nie liczylam a tu masz... babo placek ;-)
    Sama chciałam - "zarejsetrowany/a deklaruje chęć podjęcia każdej pracy [X]"

    Pani przy mnie zadzwoniła do hurtowni i nachwalila mnie niesamowicie. Tylko
    że ja jestem archeolog i jak narazie z handlem nie bardzo miałam do
    czynienia, z piwem już więcej ;-)

    Pojęcie o pracy mam przedstawiciela handlowego mam bardzo ogólne. Dotychczas
    takiej pracy nie brtałam pod uwagę, ale z ludżmi pogda sobie umiem i raczej
    mnie lubią (komunikatywność), miła, uśmięchnieta ale i pyskata czasami
    (empatia & asertwyność). Za kółkiem się dobrze czuję.

    Z braku sensownych ofert spróbuję spróbowa zostać ph, tym bardziej że nie
    będę tuta musiała walczyć z setką innych kandydatów.

    Jakies rady dla zdenerwowanej przed rozmową i ew. przed pracą?
    Jakie zarobki? Bez doświadczenia w branży i w zawodzie. Wiem, wiem podstawa
    + prowizja. Podstawa czyli minimum?
    Hurtownia raczej jaka taka mało znana. Miasto Lublin (czyli kiepskie miasto,
    w świetle zarobków).

    Pytanie o praktykujących hndlowców? Jak wygladały Wasze pierwsze dni w
    pracy? Pierwsze spotkania z klientami? Ile czasu sie wdrażaliście? Kiedy
    mogliście powiedzieć sobie że to jest jednak praca dla Was? Kiedy mogę
    liczyc na pierwsze sukcesy? To ostanie to pytanie retoryczne ;-)

    Pozdrawiam
    Fretka