PracaGrupypl.praca.dyskusje › artykuł o au pair

  • 1. Data: 2005-02-12 12:44:08
    Temat: artykuł o au pair
    Od: "Bogna" <d...@p...onet.pl>

    Witam!

    Mam prośbę. Piszę artykuł na temat programu au pair. Zależy mi na szczerych
    wypowiedziach wielu osób odnośnie tego typu wyjazdów. Na pewno wątek ten był
    wielokrotnie na grupie poruszany. Pozwolę sobie jeszcze raz go przywołać ze
    względu na to, iż chce by wypowiadające się osoby miały świadomość, że ich
    słowa mogą zostać opublikowane. Brzmi to bardzo poważnie, ale artykuł nie ma
    być sensacyjny, tylko rzeczowy i jak to tylko możliwe obiektywny.

    Bardzo proszę o podzielenie się swoimi doświadczeniami w tym względzie na
    forum grupy lub przesłać mi swą wypowiedź na maila. Może ktoś z Szanownych
    Grupowiczów zgodziłby się na krótki mailowy wywiad ze mną? Pytania byłyby
    standardowe, ale czekam na ciekawe odpowiedzi.

    Pozdrawiam!
    Bogna

  • 2. Data: 2005-02-12 13:30:25
    Temat: Re: artykuł o au pair
    Od: karol kluska <a...@o...pl>

    On Sat, 12 Feb 2005 13:44:08 +0100, "Bogna"
    <d...@p...onet.pl> wrote:

    >Bardzo prosz? o podzielenie si? swoimi do?wiadczeniami w tym wzgl?dzie na
    >forum grupy lub przes?a? mi sw? wypowied? na maila. Mo?e kto? z Szanownych
    >Grupowiczów zgodzi?by si? na krótki mailowy wywiad ze mn?? Pytania by?yby
    >standardowe, ale czekam na ciekawe odpowiedzi.

    ja co prawda au-pair'em nie bylem, ale jak mieszkalem w USA to
    utrzymywalem "bliskie stosunki" z kilkoma au-pair'kami... wiec "znam
    sprawe" dosc doglebnie... jak co, to pytaj...

  • 3. Data: 2005-02-12 16:30:24
    Od: "marek" <m...@b...gmina>

    Użytkownik "Bogna" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > nie ma być sensacyjny, tylko rzeczowy i jak to tylko możliwe obiektywny.

    1. to nie brzmi powaznie.
    2. przeszukaj kilka grup polskich / archiwum i zobacz, co ludzie pisza,
    temat rzeka, jesli ktos sie wyzalil raz czy drugi, moze nie miec ochoty
    pisac to samo po raz trzeci.
    3. Nie zadajesz pytania o _konkrety_, z wyjatkiem propozycji wywiadu.

    Ogolnie chodzi mi o to, ze jesli chcesz wywolac reakcje, sprecyzuj, co Cie
    interesuje.

    marek