PracaGrupypl.praca.dyskusjeartykuł o au pair › artykuł o au pair
    From: "Bogna" <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: artykuł o au pair
    Date: Sat, 12 Feb 2005 13:44:08 +0100

    Witam!

    Mam prośbę. Piszę artykuł na temat programu au pair. Zależy mi na szczerych
    wypowiedziach wielu osób odnośnie tego typu wyjazdów. Na pewno wątek ten był
    wielokrotnie na grupie poruszany. Pozwolę sobie jeszcze raz go przywołać ze
    względu na to, iż chce by wypowiadające się osoby miały świadomość, że ich
    słowa mogą zostać opublikowane. Brzmi to bardzo poważnie, ale artykuł nie ma
    być sensacyjny, tylko rzeczowy i jak to tylko możliwe obiektywny.

    Bardzo proszę o podzielenie się swoimi doświadczeniami w tym względzie na
    forum grupy lub przesłać mi swą wypowiedź na maila. Może ktoś z Szanownych
    Grupowiczów zgodziłby się na krótki mailowy wywiad ze mną? Pytania byłyby
    standardowe, ale czekam na ciekawe odpowiedzi.

    Pozdrawiam!
    Bogna