PracaGrupypl.praca.dyskusje › No już chyba przesadzili.

  • 1. Data: 2005-02-11 22:19:02
    Temat: No już chyba przesadzili.
    Od: "Paweł Chrobak" <b...@o...pl>

    Na praca.oferowana pojawiło się takie cos,
    A była ostatnio dyskusja o tym,że byłoby elegancko gdyby nie przesadzać ,że
    handlowiec
    to już kierownik regionalny itp. no ale ci to już przeginają: ;)

    Data wysłania: 08-02-2005 15:16
    Numer oferty: TO/176
    Oferta ważna do: --2005
    Stanowisko: doradca finansowy
    Rodzaj pracy: udzielanie pożyczek gotówkowych w domu klienta, umowa
    zlecenie lub własna działalność gospodarcza
    Wymagania pracodawcy: wykszt: od zawodowego, dyspozycyjność,
    operatywność
    Nazwa pracodawcy: CV składać na adres e-mail:
    r...@p...onet.pl

    --
    Więcej ofert pracy na: www.legnica.net.pl (informator miejski). Bliższe
    informacje o ofertach pracy można uzyskać w siedzibie Powiatowego

  • 2. Data: 2005-02-11 22:30:18
    Temat: Re: No już chyba przesadzili.
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Paweł Chrobak napisał(a):

    > Na praca.oferowana pojawiło się takie cos,

    [...]

    Technicznie poprawne jest, to przeszło.
    Czasem dostaję lepsze, przykładowo:

    #v+
    wymagania:
    - młody (do 25 lat)
    - tuż po studiach, lub III, IV rok (V to juz za stary)
    - 6 lat doświadczenia w branży mięsnej
    - 3 lata doświadczenia jako programista C++
    (pewnie się nie przyda ale a nuż i co wtedy)
    - znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie
    - znajmość języka angielsliego będzie dodatkowym atutem
    - prawo jazdy kategorii A, B, C, D, T
    - własny samochód
    - własna działalność gospodarcza lub gotowość jej podjęcia
    - komórka, laptop
    - miła aparycja
    - nienaganny uśmiech
    - bardzo dobre wyniki na studiach
    - zaangażowanie w prace społeczne
    - stan wolny
    - chcący poświęcić się w rozwój własny oraz firmy

    oferujemu:
    - praca w sklepie mięsnym w marketach w całej polsce
    - możliwość awansu
    - atrakcyjne zarobki - PENSJA 1000 BRUTTO
    #v-

    Ja tylko _mam nadzieję_, że ktoś sobie takim ogłoszeniem
    jaja chciał ze mnie zrobić... :)

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 3. Data: 2005-02-11 23:09:20
    Od: Jan Kowalski <j...@k...nie-istnieje.pl>

> [...]
    > zlecenie lub własna działalność gospodarcza
    > Wymagania pracodawcy: wykszt: od zawodowego, dyspozycyjność,

    No, można by to nazwać np. domowy dostarczyciel pożyczek. ;)

  • 4. Data: 2005-02-12 04:26:16
    Od: CATALYST <c...@i...pl>

    Wojciech Bańcer napisał(a):

> [...]
    > - atrakcyjne zarobki - PENSJA 1000 BRUTTO
    > #v-
    >
    > Ja tylko _mam nadzieję_, że ktoś sobie takim ogłoszeniem

    Ehhh - ja akurat mam doświadczenie z prywatną firmą z tej branży i
    uwierz mi że wcale za bardzo ten ktoś sobie jaj nie zrobił ;)
    Pozdro
    CAT