PracaGrupypl.praca.dyskusje › Asystentka-ile??

  • 1. Data: 2005-02-12 10:19:03
    Temat: Asystentka-ile??
    Od: "Tysia" <t...@b...pl>

    Witam

    Ide na rozmowe w sprawie pracy asystentki menagera w dobrze znanym i
    prosperujacym towarzystwie ubezpieczeniowym. Chcialabym sie dowiedziec ile
    taka asystentka moze zarabiac? Na poczatek mialaby byc to umowa zlecenie.

    Pozdarwiam

    Tysia

  • 2. Data: 2005-02-12 10:37:52
    Temat: Re: Asystentka-ile??
    Od: "pawelWN" <p...@p...onet.pl>

    > Ide na rozmowe w sprawie pracy asystentki menagera w dobrze znanym i
    > prosperujacym towarzystwie ubezpieczeniowym. Chcialabym sie dowiedziec ile
    > taka asystentka moze zarabiac? Na poczatek mialaby byc to umowa zlecenie.

    Tyle ile wynegocjujesz.

    Przy okazji tax:
    Kandydatka na stanowisko Asystentki
    byla przepytywana przez prezesa i dwoch wiceprezesow firmy. Byla bardzo
    piekna kobieta, siedziala spokojnie z noga zalozona na noge. Padlo
    pierwsze pytanie:
    - Pani wyksztalcenie?
    - Wyzsze, oczywiscie, mam dwa fakultety.
    - Czy zna pani angielski?
    - Yes, off course.
    - A niemiecki
    - Ja, ja, naturlich.
    - Czy umie pani obslugiwac komputer?
    - A dyspozycyjnosc? Czeste wyjazdy sluzbowe do innych krajow?
    - Oczywiscie, nie jest to dla mnie zaden problem.
    - A ile chcialaby pani zarabiac?
    - Na poczatek wystarczy mi 12 tysiecy na reke.
    - Eeee...eeeee...eeeeee - zabulgotali wiceprezesi. Prezes spojrzal na
    nia i powiedzial spokojnie:
    - Wie pani, u nas glowny ksiegowy zarabia 8 tysiecy...
    - Wiec bzykajcie sobie ksiegowego...

    --
    pozdrawiam
    pawelWN

  • 3. Data: 2005-02-12 11:09:18
    Od: "Tysia" <t...@b...pl>

    Użytkownik "pawelWN" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Tyle ile wynegocjujesz.
    Niby tak ale wiesz jakies tam widelki sa i chcialabym wiedziec jakie.

    > Przy okazji tax:(...)
    > - Wiec bzykajcie sobie ksiegowego...
    Ha, ha , ha:))) Moim szefem bedzie kobieta.

    Pozdrawiam

    Tysia

  • 4. Data: 2005-02-12 14:40:34
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    Ja typuje góra 1500 netto na ręke. Daj znać jeśli się mylę.

  • 5. Data: 2005-02-13 07:26:12
    Od: <t...@t...pl>

    > Ha, ha , ha:))) Moim szefem bedzie kobieta.

    To od razu Ci powiem ze zapomnij o zyciu prywatnym ...
    Baba-szef to najgorsze co moze spotkac podwladnych bo zazwyczaj stara sie za
    wszelka cene udowodnic ze jest lepsza od szefa faceta ale nie w trosce o
    swoj personel tylko w osiaganych wynikach. Kobieta-szef poswieca sie tylko i
    wylacznie karierze i oczekuje tego od podwladnych a zwlaszcza od kobiet.
    Oczywiscie nie musi tak byc w tym przypadku ...

    A co do bzykania to uwazaj bo moze byc LES
    :P

    Tester

  • 6. Data: 2005-02-13 07:35:30
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Ja typuje góra 1500 netto na ręke. Daj znać je?li się mylę.

    A ta praca to w Zamosciu czy Przemyslu ? ;-)))))))))

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 7. Data: 2005-02-13 09:39:10
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    Wiesz, tak chodzą zarobki asystentki w Krakowie.
    Heh, to zależy jeszcze oczywiście co ma w swoich obowązkach, bo jeśli np.
    wyjazdy służbowe, w tym zagraniczne to jasne ze bedzie dużo więcej zarabiać.

  • 8. Data: 2005-02-13 11:58:07
    Od: "mangha" <R...@w...tlen.pl>

    <t...@t...pl> wrote in message

> [...]
    > wylacznie karierze i oczekuje tego od podwladnych a zwlaszcza od kobiet.
    > Oczywiscie nie musi tak byc w tym przypadku ...
    Ale pitolisz koleś... Zastanów się, zanim coś napiszesz. Jeśli takie
    ryzykowne tezy wygłaszasz, to podaj jakieś badania, które to potwierdzą

    --
    mangha

    Might as well go for a soda, done with your bones so done with the knives
    It's a good old time if you don't mind the smell and don't mind the flies!

  • 9. Data: 2005-02-13 12:40:11
    Od: "Agnieszka" <a...@b...pl>

> [...]
    > wylacznie karierze i oczekuje tego od podwladnych a zwlaszcza od kobiet.
    > Oczywiscie nie musi tak byc w tym przypadku ...

    w moim przypadku jest tak: baba-szef- len w jednej osobie i robi wszystko
    zeby sie nie narobic ;)) :((

  • 10. Data: 2005-02-13 13:53:23
    Od: "t...@t...pl" <t...@t...pl>

    > Ale pitolisz koleś... Zastanów się, zanim coś napiszesz. Jeśli takie
    > ryzykowne tezy wygłaszasz, to podaj jakieś badania, które to potwierdzą

    badania ??
    a czy jakis pracownik przyzna Ci sie do tego w badaniach ??
    a moze wierzysz z bajki z GUS gdzie mamy wzrost gospodarczy i wzrost plac o
    kilkanascie procent ...

    to co mowie z obserwacji i od znajomych - dokladnie 5 przypadkow gdy jest
    szefem jest kobieta ...
    wszystkie wygladaja identycznie
    :P

    Pozdrawiam