PracaGrupypl.praca.dyskusjeartykuł o au pair › Re: artykuł o au pair
    From: "marek" <m...@b...gmina>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: artykuł o au pair
    Date: Sat, 12 Feb 2005 16:30:24 -0000

    Użytkownik "Bogna" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:cuktmm$e87$1@opal.futuro.pl...

    > wielokrotnie na grupie poruszany. Pozwolę sobie jeszcze raz go przywołać
    > ze względu na to, iż chce by wypowiadające się osoby miały świadomość, że
    > ich słowa mogą zostać opublikowane. Brzmi to bardzo poważnie, ale artykuł
    > nie ma być sensacyjny, tylko rzeczowy i jak to tylko możliwe obiektywny.

    1. to nie brzmi powaznie.
    2. przeszukaj kilka grup polskich / archiwum i zobacz, co ludzie pisza,
    temat rzeka, jesli ktos sie wyzalil raz czy drugi, moze nie miec ochoty
    pisac to samo po raz trzeci.
    3. Nie zadajesz pytania o _konkrety_, z wyjatkiem propozycji wywiadu.

    Ogolnie chodzi mi o to, ze jesli chcesz wywolac reakcje, sprecyzuj, co Cie
    interesuje.

    marek