PracaGrupypl.praca.dyskusje › IT - Kraków

  • 1. Data: 2005-02-12 08:42:34
    Temat: IT - Kraków
    Od: "tom" <t...@w...pl>

    Witam,

    kończę studia informatyczne i zamierzam szukać pracy w Krakowie. Jak wygląda
    sytuacja na rynku, czy absolwent z prawie 2-letnim doświadczeniem
    (programowanie - głównie .NET i SQL Server, trochę JAVA) będzie miał duże
    problemy ze znalezieniem sensownej pracy (czyli za jakieś 3k :) )

    pzdr.
    tomek

  • 2. Data: 2005-02-12 09:14:01
    Temat: Re: IT - Kraków
    Od: CATALYST <c...@i...pl>

    tom napisał(a):
> [...]
    > (programowanie - głównie .NET i SQL Server, trochę JAVA) będzie miał duże
    > problemy ze znalezieniem sensownej pracy (czyli za jakieś 3k :) )

    Witam,
    nie znam co prawda rynku krakowskiego (;)) z autopsji lecz ostatnio
    bardzo dużo ogłoszeń widziałem właśnie z krakowa.
    Anyway, powodzenia :!!!

    CAT

    --
    Mógłbym nazwać to miejsce Zakątkiem Prosiaczkopuchatka, gdyby Zakątek
    Puchatka nie brzmiało lepiej jako krótsze i bardziej zakątkowe.

    Przy odp. na PRIV wytnij cyfry z adresu

  • 3. Data: 2005-02-12 09:32:22
    Od: "mangha" <R...@w...tlen.pl>

    "tom" <t...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > (programowanie - głównie .NET i SQL Server, trochę JAVA) będzie miał duże
    > problemy ze znalezieniem sensownej pracy (czyli za jakieś 3k :) )
    Na pewno będzie Ci dużo łatwiej, jeśli b.dobrze znasz angielski, jesteś miły
    i komunikatywny, potrafisz pracować w grupie.

    --
    mangha

    ENOUGH IS ENOUGH, ITS TIME FOR ACTION!
    Bite back! http://www.directaction.info/index2.htm

  • 4. Data: 2005-02-13 16:57:17
    Od: Melon <melonism@[REMOVE]op.pl>

    > ko?cz? studia informatyczne i zamierzam szukaae pracy w Krakowie.

    Sprobuj udzerzyc do Comarch'u, ewentualnie Interia.

    --
    1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 l41d

  • 5. Data: 2005-02-14 07:35:48
    Od: Marek <m...@U...com>

    > problemy ze znalezieniem sensownej pracy (czyli za jakieś 3k :) )

    3k brutto czy netto?

  • 6. Data: 2005-02-15 14:01:33
    Od: whatever <"tjabek(whatever)"@o2.pl>

    Melon wrote:

    > Sprobuj udzerzyc do Comarch'u, ewentualnie Interia.

    Interia to przecież Comarch :-)

  • 7. Data: 2005-02-16 12:46:15
    Od: Melon <melonism@[REMOVE]op.pl>

    > Interia to przecież Comarch :-)

    Wiem, dlatego napisalem "ewentualnie" ;-)

    --
    1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 l41d

  • 8. Data: 2005-02-16 21:07:22
    Od: "Michał Nowy" <b...@W...gazeta.pl>

    > Na pewno będzie Ci dużo łatwiej, jeśli b.dobrze znasz angielski, jesteś miły
    > i komunikatywny, potrafisz pracować w grupie.

    He he, spadłem z krzesła! Świetne!

    Pozdrawiam!

  • 9. Data: 2005-02-17 18:04:16
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    .

    > Sprobuj udzerzyc do Comarch'u, ewentualnie Interia.

    Hehe, Comarch, a nie slyszales ze bardzo cienko placi i wykorzystuje
    "swiezy" nabytek ile sie da?