PracaGrupypl.praca.dyskusje › akcja

  • 11. Data: 2004-08-28 19:47:06
    Temat: Re: akcja
    Od: "_Zibi_" <n...@w...com>

    Użytkownik "Specyjal" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:cgqirr$8cf$3@news.onet.pl...

    > jeśli nie
    >
    > Proszę Cię nie używaj nazwy wolontariat do nazywania pracy za darmo
    > dla jakiegoś właściciela.
    > Wolontariat to praca w dużym skrócie społeczna a nie dla prywaciarza.

    Tak może masz rację.Wolontariat? To praca dla majętnych jak możesz pomagać
    innym będąc biednym?
    Czy ktoś biedny zakupi dla szpitala drogie przyrządy? Odpowiedź oczywista -
    nie.
    Może mieszkam nie w tym miejscu Polski co należy. Wpieprzają mnie może te
    polskie pawiany które dorobiły się majątku na grzbiecie innych. Ale wierzcie
    mi spędziłem na przełomie lat 90 dwa lata w Niemczech, później przerwa i w
    ostatnim roku wschodnie Niemcy ale taki pawianów tam nie widać. Co rusz to
    obwarowana chałupa, debilne alarmy grzmią za dnia i w nocy kiedy pawiany
    wyjadą. Ludzie mieszkający od jakiegoś czasu poza granicami kraju, wracają
    robią wielkie oczy na to co widzą. Nikt w krajach bogatszych od Polski nie
    obstawia się tak naocznie z swoim statusem. Ba, poznałem w Niemczech znanych
    bogatych ludzi ale nie było w nich tyle pychy. Inna sprawa nie zrozumie tego
    co piszę Polak mieszkający w biedniejszych okolicach kraju. Bo to jest tak
    jak ze mną zostałem zaproszony na pewne ogólnopolskie spotkanie. I było
    kilka osób między innymi ja które dotarły tam bez gotówki w portfelu mocno
    zaskoczone że tu nie ma bankomatu i nie można płacić kartą. Anomalia jakie
    są w tej chwili w Polsce to cała historia.

  • 12. Data: 2004-08-28 21:05:15
    Od: "Specyjal" <s...@o...pl>

    "_Zibi_" <n...@w...com> wrote in message

    > Użytkownik "Specyjal" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > >
    > Tak może masz rację.Wolontariat? To praca dla majętnych jak możesz
    pomagać
    > innym będąc biednym?

    Można pomagać będąc biednym, ale praca w czyjejś firmie za darmo to
    napewno nie wolontariat.
    Wolontariat to może być gotowanie obiadów ubogim albo dawanie za darmo
    korepetycji tym, których na to nie stać.
    Spotkania z klientami albo wykonywanie kosztorysów nijak się ma do
    wolontariatu jest to tylko odmiana niewolnictwa, które zresztą promuje
    nasz rząd.

    Ale wierzcie
    > mi spędziłem na przełomie lat 90 dwa lata w Niemczech, później
    przerwa i w
    > ostatnim roku wschodnie Niemcy ale taki pawianów tam nie widać.

    U nas nie było rewolucji. Nie w sensie krwi na ulicach ale radykalnej
    zmiany struktur społecznych. Dawni czerwoni kacykowie dalej nimi są
    tylko pod innym sztandarem. Dokooptowano tylko paru ludzi "spoza".

  • 13. Data: 2004-08-29 20:33:39
    Od: "VERTRET" <vertret @ op . pl>

    Użytkownik "_Zibi_" <n...@w...com> napisał w wiadomości
    >Wpieprzają mnie może te polskie pawiany które dorobiły się majątku na
    grzbiecie innych.

    A znasz inne sposoby zarabiania na Ziemi?

    --
    vertret

    człowiek na 3 etatach (3 x 8h= 24h)
    www.ohra.prv.pl www.milimex.pl/vandex www.sonhart.com

  • 14. Data: 2004-08-29 22:09:13
    Od: "Specyjal" <s...@o...pl>

    "VERTRET" <vertret @ op . pl> wrote in message
    > A znasz inne sposoby zarabiania na Ziemi?

    Można dorobić się prawdziwą pracą - jesli ma się jako takie warunki.

  • 15. Data: 2004-08-31 06:21:00
    Od: "VERTRET" <vertret @ op . pl>

    > Można dorobić się prawdziwą pracą - jesli ma się jako takie warunki.

    A jaka to jest prawdziwa praca, gdzie na nikim nie zarabiasz? Ja nie mogę
    sobie takiej wyobrazić.

  • 16. Data: 2004-08-31 19:06:45
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    > a że sa pracodawcy tacy jak wspomnasz, to ja mam to gdzieś. dla mnie
    > jest istotne czy zarobię. jezeli mało, to szukam lepszego płatnika. i
    > póki sie nie uda mieć lepszego, to chyba warto mieć chociaz grosze.

    Może i tak. Czyli łykasz ochłap aż znajdziesz kogoś, kto ci rzuci trochę
    większy. Jak myślisz - zjesz kiedyś normalny, uczciwy posiłek?

    Jotte

  • 17. Data: 2004-08-31 19:06:47
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    > Jeżeli chcesz mieć chleb, musisz sobie na niego zapracować. Chociażby
    > cieżką pracą po 2-3 zł za godzinę. wtedy przy 10 h/dziennie po 5 dni
    > w tygodniu miesięczie będzie 600, a to juz na chleb starczy.
    > i nie jest to podejście "pan, sdaj na chleb". tylko uczciwa praca.

    Praca może i uczciwa, ale płaca z pewnością nie.

    Jotte

  • 18. Data: 2004-08-31 19:45:18
    Od: "Specyjal" <s...@o...pl>

    "VERTRET" <vertret @ op . pl> wrote in message news:ch155e$ci1
    > A jaka to jest prawdziwa praca, gdzie na nikim nie zarabiasz? Ja nie
    mogę
    > sobie takiej wyobrazić.

    A ja mogę. (więcej wyobraźni) To taka praca gdy korzystają na równi
    obydwie strony. Inaczej mówiąc współpraca. Sklepikarz zarabia na
    gromadzeniu w jednym miejscu towarów i rozpowszechnianiu ich
    potrzebującym. Klient jeśli ceny są znośne itd. zarabia, bo nie musi
    np. sam piec chleba i wyrabiać lodów.

    Itd.Itp.

  • 19. Data: 2004-08-31 20:09:36
    Od: gromax <g...@W...interia.pl>

    Jotte napisał (wto 31. sierpnia 2004 21:06):

    > Może i tak. Czyli łykasz ochłap aż znajdziesz kogoś, kto ci rzuci trochę
    > większy. Jak myślisz - zjesz kiedyś normalny, uczciwy posiłek?

    jadłem. spierniczyłem sprawę i znów zaczynam od początku. i wiem że wrócę,
    bo wiem co mi jest potrzebne i w jaki sposób to osiągnąć.

  • 20. Data: 2004-08-31 22:25:16
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    > jadłem. spierniczyłem sprawę i znów zaczynam od początku. i wiem że
    > wrócę, bo wiem co mi jest potrzebne i w jaki sposób to osiągnąć.

    Rozumiem. Jeśli ten sposób jest "godny" to najszczerzej życzę rychłego i
    całkowitego powodzenia.

    Jotte