PracaGrupypl.praca.dyskusje › akcja

  • 21. Data: 2004-09-01 16:35:16
    Temat: Re: akcja
    Od: "VERTRET" <vertret @ op . pl>

    news:ch2i8p$8j0$1@news.dialog.net.pl...
    >Czyli łykasz ochłap aż znajdziesz kogoś, kto ci rzuci trochę
    > większy. Jak myślisz - zjesz kiedyś normalny, uczciwy posiłek?

    Ja ci szczerze współczuje. Próbowałeś u psychologa poradzić sobie z takim
    podejsciem do biznesu?

    --
    vertret

    człowiek na 3 etatach (3 x 8h= 24h)
    www.ohra.prv.pl www.milimex.pl/vandex www.sonhart.com

  • 22. Data: 2004-09-01 16:40:33
    Od: "VERTRET" <vertret @ op . pl>

    Użytkownik "Specyjal" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > mogę
    >
    > A ja mogę. (więcej wyobraźni) To taka praca gdy korzystają na równi
    > obydwie strony.

    Zaplątałeś się troche. Jak można jednocześnie korzystać i nie zarabiać?

  • 23. Data: 2004-09-01 18:28:53
    Od: "Specyjal" <s...@o...pl>

    > Użytkownik "Specyjal" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > >

    > Zaplątałeś się troche. Jak można jednocześnie korzystać i nie
    zarabiać?

    A jeśli zamiast kupować mleko + automat + zużywać czas, kupisz lody to
    nie zarobiłeś na zaoszczędzeniu na kupnie automatu do lodów? Podobnie
    nie musisz kupować pieca do pieczenia chleba - jesli masz w pobliżu
    sklep spożywczy. Inaczej musiałbyś wydać duzo pieniędzy no i
    poświęcić -cenny- czas.

  • 24. Data: 2004-09-01 19:34:28
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    > Ja ci szczerze współczuje. Próbowałeś u psychologa poradzić sobie z takim
    > podejsciem do biznesu?

    Słuchaj..., w zasadzie nie wiem jak ci odpowiedzieć, bo przecież nie warto
    polemizować z prostacką odzywką (w dodatku bez sensu i nie na temat), nie
    wiem też czy znasz pojęcie "metafora"...
    Qrde, dobra, poddaję się, nie będę próbował, dzięki za empatię.

    --
    Jotte

  • 25. Data: 2004-09-01 20:37:23
    Od: "VERTRET" <vertret @ op . pl>

> [...]
    > nie musisz kupować pieca do pieczenia chleba - jesli masz w pobliżu
    > sklep spożywczy. Inaczej musiałbyś wydać duzo pieniędzy no i

    Ale w ten sposób "dorobie sie na grzbiecie" tych biednych sklepikarzy,
    ktorzy zamiast lezec i oglądać TV beda musieli stac w sklepie i czekac, aż
    sie zjawie i coś z łaski kupie, "upokarzając" ich tym.
    Proszę o inny przykład "uczciwego" zarobku.

  • 26. Data: 2004-09-01 22:30:24
    Od: gromax <g...@W...interia.pl>

    ja go realizuję. a czy jest "godny", to juz sprawa czysto subiektywna. ja
    sie po prostu swoim zdaniem dzielę. i nic mniej ani więcej

    gromax

  • 27. Data: 2004-09-02 08:09:12
    Od: Rafti <r...@W...go2.pl>

    VERTRET napisał :

> [...]
    > sie zjawie i coś z łaski kupie, "upokarzając" ich tym.
    > Proszę o inny przykład "uczciwego" zarobku.

    O ja biedny wyzyskiwany i wykorzystywany, nie mogę cały dzień leżeć i
    oglądać TV, bo muszę pracować. Nie dość, że siedzę codziennie po 8 godzin w
    biurze, to raz na jakiś czas wpada szef i upokarza mnie kolejnymi zadaniami...

    MSPANC

    Rafti

  • 28. Data: 2004-09-02 19:34:21
    Od: "Specyjal" <s...@o...pl>

> [...]
    czekac, aż
    > sie zjawie i coś z łaski kupie, "upokarzając" ich tym.
    > Proszę o inny przykład "uczciwego" zarobku.

    To może zdefiniuj najpierw co dla Ciebie jest współpracą?