PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dojazd do pracy

  • 1. Data: 2004-08-27 18:13:57
    Temat: Dojazd do pracy
    Od: "Kruk" <k...@w...vectranet.pl>

    Jesli mieszkam w mijescowosci A, a pracuje w miejscowosci B to czy koszty
    dojazdu zostana mi jakos zwrocone?? Jak to jest rozwiazane??

    Kruk
    GG: 768780

  • 2. Data: 2004-08-27 18:20:46
    Temat: Re: Dojazd do pracy
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Kruk <k...@w...vectranet.pl> wrote:
    > Jesli mieszkam w mijescowosci A, a pracuje w miejscowosci B to czy koszty
    > dojazdu zostana mi jakos zwrocone?? Jak to jest rozwiazane??

    No, jak pracodawca będzie chciał, to może Ci nawet samolot zafundować.

    A jak nie będzie chciał, to będziesz posysał na rowerku.

    P.

  • 3. Data: 2004-08-27 18:21:23
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    From: [Kruk] - 2004-08-27 20:13:

    > Jesli mieszkam w mijescowosci A, a pracuje w miejscowosci B to czy koszty
    > dojazdu zostana mi jakos zwrocone?? Jak to jest rozwiazane??

    Różnie. To tylko dobra wola pracodawcy.
    Z tytułu pracy poza miejscem zamieszkania ustawodawca podniósł Ci KUP o
    25% i tylko tyle.
    Ja się ze swoim umówiłem na stałą kwotę miesięczną. Przy niskiej cenie
    gazu jestem parę złotych do przodu, teraz parę złotych dokładam ale góra
    może 10%.

    Aha... Zapomniałem się pochwalić. Od 1.08 po ponad dwóch latach DG znów
    na etacie :)

    --
    Pozdrawiam _ _ _ _
    //\ _|_|_ //\ [Pe.Ka] Paweł Kruk //\

  • 4. Data: 2004-08-27 18:24:16
    Od: Piotr <p...@n...spamuj.com>

    Kruk wrote:

    > Jesli mieszkam w mijescowosci A, a pracuje w miejscowosci B to czy koszty
    > dojazdu zostana mi jakos zwrocone?? Jak to jest rozwiazane??

    Nie. Możesz sobie co najwyżej odliczyć od podstawy podatku wyższe koszty
    przychodów lub kwotę udokumentowaną imiennymi biletami miesięcznymi.

    pozdrawiam
    Piotr

  • 5. Data: 2004-08-29 14:19:59
    Od: "Kruk" <k...@w...vectranet.pl>

    Użytkownik "Pe.Ka" <c...@t...cy> napisał w wiadomości
> [...]
    > może 10%.
    >
    > Aha... Zapomniałem się pochwalić. Od 1.08 po ponad dwóch latach DG znów

    co to jest KUP??

    Kruk
    GG: 768780

  • 6. Data: 2004-08-29 16:05:03
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    From: [Kruk] - 2004-08-29 16:19:

    > co to jest KUP??

    Koszty uzyskania przychodu.

  • 7. Data: 2004-08-29 20:36:12
    Od: "VERTRET" <vertret @ op . pl>

    Użytkownik "Pe.Ka" <c...@t...cy> napisał w wiadomości
    > Aha... Zapomniałem się pochwalić. Od 1.08 po ponad dwóch latach DG znów
    > na etacie :)

    Ja bym ci raczej współczuł, ale każdy robi jak lubi.

    --
    vertret

    człowiek na 3 etatach (3 x 8h= 24h)
    www.ohra.prv.pl www.milimex.pl/vandex www.sonhart.com

  • 8. Data: 2004-08-30 05:40:16
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    From: [VERTRET] - 2004-08-29 22:36:

    > Ja bym ci raczej współczuł, ale każdy robi jak lubi.

    Czy ja wiem...
    Pracodawca opłaca mi ZUS, robota mnie pasjonuje i daje dużo satysfakcji,
    dobrze się z szefem dogadujemy a na DG ostatnimi miesiącami cieniutko
    było. Mam dość mocno ograniczony rynek odbiorców i dotarłem do pewnej
    granicy ich potrzeb. Zresztą do DG zawszemożna wrócić :)