PracaGrupypl.praca.dyskusje › Umowa o prace!!

  • 1. Data: 2004-08-27 09:39:39
    Temat: Umowa o prace!!
    Od: "Kruk" <k...@w...vectranet.pl>

    Witam

    Mam pytanie. W niedlugim czasie podejme moja pierwsza prace i mam pytanie w
    zwiazku z umowa jaka bede podpisywal:
    - jakie powinno byc wynagrodzenie podane w umowie (kwota netto, kwota tylko
    przed opodatkowaniem - czyli brutto, czu kwota przed odciagnieciem
    wszelkiego rodzaju skaldek typu ZUS, chorobowe itp);
    - czy w umowie powinien byc okreslony zakres moich obowiazkow i zakres
    odpowiedzialnosci;

    Napiszcie rowniez na co powinienem zwrocic uwage w podpisywanej umowie.
    Dodam ze jest spoldzielnia mleczarska, a praca jest w dziale ksiegowosci.

    Kruk
    GG: 768780

  • 2. Data: 2004-08-27 11:13:53
    Temat: Re: Umowa o prace!!
    Od: "G" <g...@p...onet.pl>

    "Kruk" <k...@w...vectranet.pl> wrote in message:
> [...]
    >
    > Napiszcie rowniez na co powinienem zwrocic uwage w podpisywanej umowie.
    > Dodam ze jest spoldzielnia mleczarska, a praca jest w dziale ksiegowosci.

    Poczytaj wybrane rozdziały z kodeksu pracy, jest tam wszystko co powinno być
    uwzględnione przy zawieraniu umowy o pracę:
    http://www.msp.money.pl/firma/zbior/k_pracy/. Inna sprawa że część
    pracodawców (lu osób odopowiedzialnych nie zna go, lub nie stosuje go, lub
    ma go ... ).

    g.