PracaGrupypl.praca.dyskusje › Odejście z pracy - pomocy - pilne

  • 1. Data: 2004-08-27 14:17:43
    Temat: Odejście z pracy - pomocy - pilne
    Od: "Dark" <d...@i...pl>

    Witam.
    Sytuacja wygląda tak.
    Mam wypowiedzenie do końca września ( 3 miesiące były - pracodawca mnie
    zwalnia )
    Ale musze zacząć prace już od 6 września.
    Szef nie chce mnie puścić wcześniej.
    Mam więc pytanie:
    Słyszałem że jest coś takiego że pracodawca w tym przypadku musi udzielić mi
    urlopu na poszukiwanie pracy.
    Czy to prawda? Ile tego urlopu mi sie należy? Czy to liczy sie w dniach
    kalendarzowych czy w roboczych? czy szef może mi odmówic tego urlopu.

    Pytanie2:
    Jakie macie pomysły na rozwiązanie tego problemu z odejściem z pracy?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-08-27 14:43:28
    Temat: Re: Odejście z pracy - pomocy - pilne
    Od: "Dark" <d...@i...pl>

    3 pytanie.
    Czy nalezy mi się na koniec okresu wypowiedzenie 3 miesięczna odprawa?

  • 3. Data: 2004-08-27 17:17:32
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    From: [Dark] - 2004-08-27 16:17:

    > Czy to prawda? Ile tego urlopu mi sie należy? Czy to liczy sie w dniach

    Tak. Dwa dni.

    --
    Pozdrawiam _ _ _ _
    //\ _|_|_ //\ [Pe.Ka] Paweł Kruk //\

  • 4. Data: 2004-08-27 18:14:42
    Od: "fot" <n...@w...pl>

    > Tak. Dwa dni.

    jesli to pracodawca zlozyl wypowiedzenie, jesli ty nic

  • 5. Data: 2004-08-27 18:14:52
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    From: [fot] - 2004-08-27 20:14:

    > jesli to pracodawca zlozyl wypowiedzenie, jesli ty nic

    :)