PracaGrupypl.praca.dyskusje › administracja publiczna i jednostki organizacyjne - czy mam prawo powolac sie na KP ?

  • 11. Data: 2004-08-09 14:35:47
    Temat: Re: administracja publiczna i jednostki organizacyjne - czy mam prawo powolac sie na KP ?
    Od: "danielf" <d...@m...dosc.spamu.go2.pl>

    Użytkownik "Waldemar "Jakec" Bulkowski" <j...@W...pl> napisał w
    wiadomości news:cf7o46$fdf$1@inews.gazeta.pl...
    > gromax napisał(a):

    > Hm... A ja wcale nie jestem pewien, czy to całkiem jest tak jak piszecie.
    > Nie zapominajcie, że GOPS jest finansowany ze środków Gminy.

    ...i tu jest pies pogrzebany...

    > Owszem, powinien się tu, moim zdaniem, znaleźć aneks do umowy lub wręcz
    > wypowiedzenie starych warunków umowy i wprowadzenie nowych. Gorzej, że
    > zgodnie z tym co pisze Danielf te warunki nie były do końca zapisane w
    > umowie. I tutaj nie wiem jak powinno być.

    wlasnie tego chce sie domagac

    > Owszem. Pracy więceje, kasa _powinnia_ być większa, ale czy to jest
    > podstawa żądania dodatkowego takiego samego wynagorodzenia jakie
    > otrzymywała tamta firma zewnętrzna? Jako obywatel mówię nie :)

    nie sa to kto wie jakie kwoty
    mowa jest tu o zwieekszeniu wyplaty o 100-300 pln/mies

    > Ale, nie
    > ukrywajmy, że w niektórych przypadkach dodanie nawet 50 % stacji
    > roboczych praktycznie nie wpływa na zwiększenie obciążenia admina o
    > tyle, że nie mógłby wyrobić się z robotą...

    z wyrabianiem sie nie mam wiekszych problemow
    ...no chyba ze jest goracy okres typu wybory to dochodzi
    mi wiecej obowiazkow zwiazanych z ich obsluga ale tego juz nie licze.
    Bardziej rozbiega mi sie o odpowiedzialnosc (majatkowa i prawna)
    administrowanie jednym serwerem z chronionymi danymi a dwoma
    (z roznymi systemami U*IX WIN'NT) wymaga jednak wiecej
    umiejetnosci niz praca tylko z jednym serwerem i siecia

  • 12. Data: 2004-08-09 14:41:57
    Od: "danielf" <d...@m...dosc.spamu.go2.pl>

    > Czekaj, tu nie chodzi tak całkiem o różne zakłady pracy. Pracownicy
    > GOPSu są chyba formalnie pracownikami Gminy. Stąd problem. Gdyby to był
    > _całkowicie_ odrębny zakład to wtedy jakiekolwiek polecenie dotyczące
    > tego innego zakładu szłoby >NUL:

    i tu sluszna uwaga
    pracownicy gops zatrudniani sa przez kierownika gops choc liste obecnosci
    podpisuja w urzedzie
    a kierownika zatrudnia wojt
    mnie tez zatrudnial wojt wiec formalnie nie jestem pracownikiem gops'u
    ale czy moje uprawnienia jako administratora danych urzedu
    rozciagaja sie tez na dane gopsu ?

    > Myślę, że poszedłbym w stronę... strajku włoskiego! Są przepisy o
    > ochronie danych osobowych, których należy bezwględnie przestrzegać i
    > tyle. I straszyć m.in. GIODO.

    taaa...
    mowie im o giodo
    a oni na to mnie pytaja czy to jest jakas odmiana pszenicy i czy jest ozima
    czy jara ? ;)

    > I tak zapewne zakończy się to rozwiązniem stosunku pracy

    taka ewentualnosc zakladam i juz rozgladam sie za ofertami
    ...moze znacie jakas wolna posade dla mlodego zdolnego admina.. ;)
    zartowalem, wiem, ze NTG i z tym to na inna grupe ;)