PracaGrupypl.praca.dyskusje › agencje posrednictwa pracy

  • 1. Data: 2004-08-08 08:41:42
    Temat: agencje posrednictwa pracy
    Od: "Aniołek" <a...@w...pl>

    dzień dobry
    mam pytanie czy za pośrednictwo w znalezieniu pracy agencje biorą pieniądze
    , czy dopiero po znalezieniu pracy -prowizję i przez jak długi okres.
    czy macie Państwo jakieś sprawdzone agencje i biura posrednictwa ?z których
    warto skorzystać.

  • 2. Data: 2004-08-08 08:51:55
    Temat: Re: agencje posrednictwa pracy
    Od: "thuringwethil" <oliwia@_wytnij_.w3crew.com.pl>

    "Aniołek" <a...@w...pl> wrote in message news:cf4ovv$e61$1@news.onet.pl...
> [...]
    > , czy dopiero po znalezieniu pracy -prowizję i przez jak długi okres.
    > czy macie Państwo jakieś sprawdzone agencje i biura posrednictwa ?z

    o ile mi wiadomo pobieranie pieniedzy od osoby szukajacej
    pracy jest niezgodne z prawem

    nie wiem jak wyglada sprawa w przypadku pracodawcy
    ktory szuka pracownika

  • 3. Data: 2004-08-08 10:19:56
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Sun, 8 Aug 2004 10:51:55 +0200, na pl.praca.dyskusje, thuringwethil
    napisał(a):

    > o ile mi wiadomo pobieranie pieniedzy od osoby szukajacej
    > pracy jest niezgodne z prawem

    > nie wiem jak wyglada sprawa w przypadku pracodawcy
    > ktory szuka pracownika

    no przeciez te agencje posrednictwa nie powstaja z altruistycznych pobudek
    zalozycieli i z czegos zyc musza.
    z tego co mi wiadomo to pobiera sie prowizje od pracowawcow.

    --
    Kapsel
    kapsulski(malpka)poczta.onet.pl

  • 4. Data: 2004-08-08 10:25:41
    Od: "thuringwethil" <oliwia@_wytnij_.w3crew.com.pl>

    "Kapsel" <k...@p...onet.pl> wrote in message

    > no przeciez te agencje posrednictwa nie powstaja z altruistycznych pobudek
    > zalozycieli i z czegos zyc musza.
    > z tego co mi wiadomo to pobiera sie prowizje od pracowawcow.

    oczywiscie ze tak ale nie wiem czy sa to jednorazowe
    oplaty czy tez prowizje i jak sie je nalicza

    pozdrawiam

  • 5. Data: 2004-08-09 06:03:37
    Od: "fotech" <f...@p...onet.pl>

    > oczywiscie ze tak ale nie wiem czy sa to jednorazowe
    > oplaty czy tez prowizje i jak sie je nalicza

    Jak w kazdym przypadku handlowym, to zalezy od skali pracy, jaka ma agencja zrobic.
    Jak zlecisz masowa rekutacje do hipermarketu, to zaplacisz statystycznie mniej za
    jedna z 500 głow, niz za jednego oddzielnie wziętego specjaliste. NA ogol to jest od
    polowy do jednej miesiecznej pensji pracownika, ale jak sobie wymyslisz, ze juz
    natychmiast dzisiejszy Dyrektor Marketingu z Idei ma przejsc do Ciebie do pracy, to
    pewnie bedzie na to trzeba wiecej kasy:)

    Wojtek