PracaGrupypl.praca.dyskusje › Odeszłam i znów pracuję (jedna firma) - pytanie

  • 1. Data: 2004-08-08 08:19:54
    Temat: Odeszłam i znów pracuję (jedna firma) - pytanie
    Od: "wptka" <w...@v...pl>

    Witajcie!
    Do grudnia ub.r. pracowałam w jednej z jednostek organizacyjnych dużej
    instytucji (w sumie nieco ponad 4 lata na umowę o pracę na czas
    nieokreślony). Odeszłam za porozumieniem stron 31 grudnia 2003. Nową pracę
    podjęłam 1 stycznia 2004 i jest to praca w tej samej firmie, ale w innej
    komórce organizacyjnej (niestety, na czas określony do końca br.).
    Moje pytanko jest takie: czy w tej chwili mogę uważać, że pracuję
    nieprzerwanie już piąty rok w swojej firmie? Czy, optymistycznie zakładając,
    jeśli od stycznia 2005 moja umowa zostanie przedłużona na czas nieokreślony,
    to np. mogę liczyć na 3-miesięczny okres wypowiedzenia w najbliższej
    przyszłości? Pytam, bo mój Dział Kadr coś "kręci" w tym zakresie i np. w
    systemie komputerowym firmy występuję w postaci dwóch rekordów - jako
    pracownik, który pracował i odszedł i jako nowy pracownik od stycznia br.
    Z góry dziękuję za wszystkie opinie.
    Pozdrawiam, wptka :)

  • 2. Data: 2004-08-08 11:22:02
    Temat: Re: Odeszłam i znów pracuję (jedna firma) - pytanie
    Od: gromax <g...@W...interia.pl>

    jeżeli pracodawca jest ten sam (lub jest "kontynuatorem" poprzedniego, np
    wykupił albo przejął stara firmę), to cały czas jesteś zatrudniona u
    jednego pracodawcy ze wszelkimi konsekwencjami.

  • 3. Data: 2004-08-08 18:59:54
    Od: "Harry" <H...@l...co.uk>

    Mogłabyś traktować to jako brak ciągłości jesli przerwa byłaby powyżej 1
    miesiąca, ale tak nie jest. Ktos niedopatrzył i ciągłośc masz. Tak mi sie
    wydaje bynajmniej...

  • 4. Data: 2004-08-09 18:51:38
    Od: "wptka" <w...@v...pl>

    Dzięki! :)