PracaGrupypl.praca.dyskusje › Równouprawnienie

  • 1. Data: 2004-08-08 07:58:33
    Temat: Równouprawnienie
    Od: "Krzysiek Kwiatek" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam,

    Ostatnio miałem w zakładzie kontrole :( przyczepili sięże nie posiadam
    informacji (wywieszki), o równouprawnieniu. Czy może mi ktoś powiedzieć co
    mniej wiecej powinno na niej byc napisdane?

    Dzieki

  • 2. Data: 2004-08-08 10:01:48
    Temat: Re: Równouprawnienie
    Od: "Krzysiek Kwiatek" <k...@W...gazeta.pl>

    Krzysiek Kwiatek <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> [...]
    > informacji (wywieszki), o równouprawnieniu. Czy może mi ktoś powiedzieć co
    > mniej wiecej powinno na niej byc napisdane?

    cfzy może być coś takiego:

    ZGODNIE Z USTAWĄ Z DNIA 26 CZERWCA 1974R. , ROZDZIAŁ IIa KODEKSU PRACY
    W ZAKŁADZIE OBOWIAZUJE RÓWNE TRAKTOWANIE KOBIET I MĘŻCZYZN ??

  • 3. Data: 2004-08-08 11:25:12
    Od: gromax <g...@W...interia.pl>

    zgodnie z ustawą (XYZ) wszyscy pracownicy mogą jeść z tej samej miski. Nie
    powinno być odrzucania, zostawiania ochłapów, tylko każdy może wziąć po
    jednym kęsie.

    BTW, śmieszne miało by być informaowanie o rzeczach oczywistych

  • 4. Data: 2004-08-09 08:49:58
    Od: "Liwiusz" <l...@p...onet.pl>

> [...]
    > jednym kęsie.
    >

    > BTW, śmieszne miało by być informaowanie o rzeczach oczywistych

    To jest dowód, że równouprawnienia nie ma, i bardzo dobrze :)

    Pozdrawiam!
    www.liwiusz.republika.pl

  • 5. Data: 2004-08-09 09:36:09
    Od: gromax <g...@W...interia.pl>

    > To jest dowód, że równouprawnienia nie ma, i bardzo dobrze :)

    Moim zdaniem głupoty. Bo przyszła wojująca feministka i zauwazyła, że akurat
    sekretarka daje się szefowi klepać po tyłku? Jeżeli jest coś niezgodne z
    prawem, to się zakłada sprawę sądową. A nie pisze na kartce "uprawiajmy
    siebie równo"

    > Pozdrawiam!
    > www.liwiusz.republika.pl
    gromax

  • 6. Data: 2004-08-09 10:36:39
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysiek Kwiatek" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:cf4mf9$2g$1@inews.gazeta.pl...
    > Ostatnio miałem w zakładzie kontrole :( przyczepili sięże nie posiadam
    > informacji (wywieszki), o równouprawnieniu. Czy może mi ktoś powiedzieć co
    > mniej wiecej powinno na niej byc napisdane?

    A podali podstawe prawna, ze taka informacja byc powinna?

    WOJSAL (Wojciech Sałata)
    http://www.wojsal.prv.pl

  • 7. Data: 2004-08-09 10:40:09
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysiek Kwiatek" <k...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:cf4tmb$lok$1@inews.gazeta.pl...

    > ZGODNIE Z USTAWĄ Z DNIA 26 CZERWCA 1974R. , ROZDZIAŁ IIa KODEKSU PRACY
    > W ZAKŁADZIE OBOWIAZUJE RÓWNE TRAKTOWANIE KOBIET I MĘŻCZYZN ??

    Mozna by jeszcze dodac:
    - zgodnie z art xxx kk istnieje zakaz mordowania w pracy
    - zgodnie z art xxx istnieje zakaz plucia na siebie itd
    - itd

    A mowiac powazniej: mysle ze ci z kontroli sobie leca.
    Sprawdz, gdzie jest nakaz umieszczania takiej informacji.

    WOJSAL (Wojciech Sałata)
    http://www.wojsal.prv.pl