PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zwolnienia w zakładach, które dobrze sobie radzą

  • 1. Data: 2009-02-14 19:02:26
    Temat: Zwolnienia w zakładach, które dobrze sobie radzą
    Od: "JM" <a...@a...com>

    Witajcie,

    piszę artykuł nt. przypadków firm, gdzie dokonuje się zwolnień, czy jak ktoś
    woli redukcji mimo tego, że firma jest w dobrej kondycji finansowej,
    dokonuje inwestycji, ma zamówienia etc.

    Macie jakieś informacje? Wiem, że wiele firm popłynęło na opcjach walutowych
    i tłumacząc się kryzysem zwija biznes, lub dokonuje drakońskich zwolnień i
    tzw. oszczędności

    Inny wariant jest taki, że zwalniając np. 5% załogi "dyscyplinuje" się
    pozostałe 95% - a zastraszona reszta kładzie uszy po sobie, pracuje po 12h
    (bo szef kazał). Taki wariant rozwiązuje też problem ewentulanych podwyżek
    na co najmniej rok.

    Jestem ciekawy Waszego zdania i opinii.

    pozdrawiam

    J. Milewczyk