PracaGrupypl.praca.szukana › Zdolna i ładna studentka/SZUKAM PRACY BIUROWEJ/ WARSZAWA

  • 1. Data: 2003-05-11 12:35:03
    Temat: Zdolna i ładna studentka/SZUKAM PRACY BIUROWEJ/ WARSZAWA
    Od: "Aga" <c...@w...pl>

    Jestem 23 letnią studentką 4 roku europeistyki oraz administracji
    publicznej, podejmę każdą pracę biurową, która nie będzie uwłaczającą dla
    mojej godności osobistej. Znam bardzo
    dobrze jęz. angielski, szybko się uczę mam ukończony kurs agenta
    celnego.Jestem osobą zaradną, pracowitą i inteligentną. Szczegóły dot..
    mojej
    osoby można uzyskać pod nr. tel. 0605216532.

    Z wyrazami szacunku

    Agnieszka

    c...@w...pl

  • 2. Data: 2003-05-11 19:10:48
    Od: m...@p...onet.pl

    Ja też jestem zdolny i ładny...

    W dodatku sympatyczny taki...

    Tylko nie studiuje na czwartym roku...

    Ale po angielsku gadam jak Angol. Np. Hałdujudu? Majnejmis... Hałarju? Ajmfajn!
    A nie mówiłem, że zdolny jestem???

  • 3. Data: 2003-05-11 23:37:21
    Od: w...@w...pl