PracaGrupypl.praca.szukana › To ja szukam nowej pracy.

  • 1. Data: 2003-05-11 12:27:11
    Temat: To ja szukam nowej pracy.
    Od: "Head" <f...@g...pl>

    Witam serdecznie moich potencjalnych pracodawców.
    W związku z reformą szkolnictwa, jestem zmuszony
    / a w zasadzie chciałbym / szukać nowej pracy.
    Ponieważ mam w domu stały dostęp
    do Internetu - najpierw pozwoliłem sobie na wstępne
    poszukiwania w sieci i na pl.praca.szukana zaczynam
    swoje poszukiwania.

    Nie jest koniecznością praca w moim rodzinnym mieście.
    Najbardziej odpowiada mi praca przy zdobywaniu
    informacji / podmioty gospodarcze, nieruchomości /

    Jestem technikiem elektronikiem i otwarty jestem na inne
    oferty w powiązaniu z elektroniką czy też automatyką.

    Posiadam prawo jazdy "B"

    Nie odpowiadam na grupie - wszelkie informacje dodatkowe
    chętnie podam [ CV, list motywacyjny ]
    po zapoznaniu się z ewentualnymi ofertami
    i co jest oczywiste - po sprawdzeniu wiarygodności oferty.

    Z szacunkiem,

    "Head"
    f...@g...pl