PracaGrupypl.praca.szukana › Asystentka, sekretarka WARSZAWA

  • 1. Data: 2003-05-11 12:41:20
    Temat: Asystentka, sekretarka WARSZAWA
    Od: o...@o...pl

    Jestem studentką I roku Studiów Uzupełniających Magisterskich w Wyzszej szkole
    Przdsiebiorczosci i Zarzadzania im L. Koźmińskiego w Warszawie. Studiuje w
    trybie zaocznym. Jestem dyspozycyjna. Szukam pracy jako asystentka, sekretarka
    lub recepcjonistka. Moje kwalifikacje:

    - Znajomość języka angielskiego i niemieckiego w mowie i piśmie,
    - Umiejętność pracy w warunkach stresowych,
    - Komunikatywność,
    - Wysoka kultura osobista
    - Dobra organizacja pracy,
    - Biegła obsługa komputera (biegły Internet, e – mail, MS Windows, MS
    Excel,
    Access, Power Point), Europejskie Komputerowe Prawo Jazdy od 1999 r.
    - Prawo jazdy kat. B od 1998

    Po blizsze info tel 0 607 222 766 lub e -mail: a...@w...pl
    Z powazaniem
    Anna Freszel