PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zbiory jabłek

  • 1. Data: 2010-10-25 17:12:51
    Temat: Zbiory jabłek
    Od: "Pa.po5merf" <r...@w...eu>

    odnośnie ostatniego wypadku w drodze na plantacje jabłek, tak się
    zastanawiam jak legalnie powinno wyglądać zatrudnienie takiego pracownika,
    zus, krus, etat, dzieło, zlecenie, czy cos innego?:O)

    p.s. podejrzewam że w tamtym przypadku to była robota na czarno:O(

  • 2. Data: 2010-10-25 19:57:45
    Temat: Re: Zbiory jabłek
    Od: "andrzej" <k...@a...de>

    Użytkownik "Pa.po5merf" <r...@w...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > zus, krus, etat, dzieło, zlecenie, czy cos innego?:O)
    >
    > p.s. podejrzewam że w tamtym przypadku to była robota na czarno:O(

    Umowa zlecenie powinna wystarczyć. Chyba, że zajęcie spełniało warunki z punktu
    22 KP, więc wtedy umowa na czas określony.

    --
    andrzej

    Naprawa i wymiana szyb samochodowych u klienta
    www.auto-szyby.opx.pl
    Zatrudnimy w całym kraju mechaników i handlowców z doswiadczeniem w branży

  • 3. Data: 2010-10-26 17:35:54
    Od: "szparag" <n...@n...ie>

> [...]
    > zus, krus, etat, dzieło, zlecenie, czy cos innego?:O)
    >
    > p.s. podejrzewam że w tamtym przypadku to była robota na czarno:O(

    W gazecie podawali ich zarobki 6zł/godz, "oczywiście" że na czarno

  • 4. Data: 2010-10-26 17:36:29
    Od: "Pa.po5merf" <r...@w...eu>

    Órzytkownik "andrzej" napisał:

    > Umowa zlecenie powinna wystarczyć. Chyba, że zajęcie spełniało warunki z
    > punktu 22 KP, więc wtedy umowa na czas określony.

    oczywiście że spełnia punkt 22KP, jak sobie niby wyobrażasz zbiory jabłek
    bez kierownictwa pracodawcy, i w miejscu i czasie nie wyznaczonym przez
    niego?:O)

    może zatrudnienie w rolnictwie objęte jest jakimiś innymi przepisami niz
    KP?:O)

  • 5. Data: 2010-10-26 18:16:01
    Od: "andrzej" <k...@a...de>

    > może zatrudnienie w rolnictwie objęte jest jakimiś innymi przepisami niz
    > KP?:O)

    Na wolnym rynku o warunkach transakcji decyduje właśnie rynek a nie jakieś bajki
    dla naiwnych zwane dumnie Kodeksem Pracy, więc i tak jest to bez różnicy ile
    wersji tego KP by było.

  • 6. Data: 2010-10-26 18:59:06
    Od: "entroper" <entroper-pocztaonetpeel>

    Użytkownik "andrzej" <k...@a...de> napisał w wiadomości

    > Na wolnym rynku o warunkach transakcji decyduje właśnie rynek a nie
    jakieś bajki
    > dla naiwnych zwane dumnie Kodeksem Pracy

    Raczej na Dzikim Zachodzie.

    e.

  • 7. Data: 2010-10-26 19:01:47
    Od: "szparag" <n...@n...ie>

> [...]
    > jakieś bajki dla naiwnych zwane dumnie Kodeksem Pracy, więc i tak jest
    > to bez różnicy ile wersji tego KP by było.

    Co to za wolny rynek gdzie masz do wyboru jedynie:
    -jedziesz upakowany jak sardynka i zachrzaniasz w sadzie za 6 zeta na
    godzinę
    -albo siedzisz na dupie w wiosce i gryziesz piach?

  • 8. Data: 2010-10-26 19:04:01
    Od: "szparag" <n...@n...ie>

    Użytkownik "entroper" <entroper-pocztaonetpeel> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "andrzej" <k...@a...de> napisał w wiadomości

    > jakieś bajki
    >
    > Raczej na Dzikim Zachodzie.

    To jest dziki wschód, dziki zachód to tutaj by się zrobił gdyby
    zliberalizowali ustawę o posiadaniu broni palnej.
    Sądzę że zaroiłoby się wtedy od różnych Ryszardów Ce...

  • 9. Data: 2010-10-26 20:01:50
    Od: "andrzej" <k...@a...de>

    Użytkownik "szparag" <n...@n...ie> napisał w wiadomości
> [...]
    > -jedziesz upakowany jak sardynka i zachrzaniasz w sadzie za 6 zeta na godzinę
    > -albo siedzisz na dupie w wiosce i gryziesz piach?

    Na szczęście istnienie wolnego rynku jest niezależne od czyjejś opinii o nim.

  • 10. Data: 2010-10-26 20:08:44
    Od: Scowron <s...@o...pl>

    Dnia 26-10-2010 o 21:04:01 szparag <n...@n...ie> napisał(a):

    > To jest dziki wschód, dziki zachód to tutaj by się zrobił gdyby
    > zliberalizowali ustawę o posiadaniu broni palnej.
    > Sądzę że zaroiłoby się wtedy od różnych Ryszardów Ce...

    Myślę, że pół roku i nastąpiła by stabilizacja. A i środowisko by się
    oczyściło...
    --
    Scowron