PracaGrupypl.praca.dyskusje › Odp: układanie grafiku

  • 1. Data: 2010-10-26 18:58:01
    Temat: Odp: układanie grafiku
    Od: "przemek.gadek" <p...@x...wp.pl>

    > Nie moge wysłac maila więc odpowiem Ci tutaj:
    > Dokładnie cos takiego mam na mysli..
    > tylko w mojej firmie (dotyczy to czesci pracujacej z telefonami - taka
    > sobie infolinia) wyglada to tak:
    > wiekszosc ludzi pracuje w godz. 8.00-23.00
    > częśc w systemi trzyzmianowym obejmującym nocki - ale to akurat najmniejszy
    > problem z nimi bo to zupelnie odrebna grupka
    > w godzinach srodkowych - mniej wiecej od 11-16 najwieksze obłozenie
    > ludzmi
    > ludzie pozatrudniani na 1, 3/4 i 1/2 etatu
    > do tego dochodza zyczenia odnosnie godzin w ktorych nie moga pracowac
> [...]

    Powstało. Serwis www.planujprace.pl.

    Z rzeczy o których pisałeś:
    - układ zmian dowolny, również nakładające się, dowolna ilość osób na
    zmianie. Układanie drag&drop na kalendarzu.
    - wymiar czasu pracy 1, 3/4 i 1/2 bez problemu. 3/8 i 15/16 też...
    - dostępność pracowników ustawiana w danych godzinach z możliwością
    powtarzania co dzień, miesiąc, tydzień...
    - obsługa urlopów
    - zgodność z KP
    - statystyki też się znajdą.

    Zapraszam, pierwszy miesiąc gratis.