PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zbiory jabłek

  • 11. Data: 2010-10-26 20:09:58
    Temat: Re: Zbiory jabłek
    Od: "andrzej" <k...@a...de>

    Użytkownik "entroper" <entroper-pocztaonetpeel> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "andrzej" <k...@a...de> napisał w wiadomości

    > jakieś bajki
    >
    > Raczej na Dzikim Zachodzie.

    Raczej wszędzie, gdzie państwo nie zatrudnia wszystkich chętnych za
    satysfakcjonujące ich wynagrodzenie.
    Skoro jedni ludzie pracują, czasem długi czas, na warunkach dużo gorszych a inni
    dużo lepszych niż zapisano w KP, to chyba jest wystarczający dowód, że to nie KP
    ma na te warunki wpływ.

    --
    andrzej

    Naprawa i wymiana szyb samochodowych u klienta
    www.auto-szyby.opx.pl
    Zatrudnimy w całym kraju mechaników i handlowców z doswiadczeniem w branży

  • 12. Data: 2010-10-26 20:11:23
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    > Na szczęście istnienie wolnego rynku jest niezależne od czyjejś opinii o
    > nim.
    Ten tzw. "wolny rynek" nie istnieje, tylko ty o tym nie wiesz.

    --
    Jotte

  • 13. Data: 2010-10-26 20:17:43
    Od: "entroper" <entroper-pocztaonetpeel>

    Użytkownik "andrzej" <k...@a...de> napisał w wiadomości

    > Na szczęście istnienie wolnego rynku jest niezależne od czyjejś opinii o
    nim.

    Istnienie lub nieistnienie. Co powiesz np. o wolnym rynku gazu ziemnego w
    Polsce? Albo wolnym rynku usług notarialnych? itd...

    e.

  • 14. Data: 2010-10-26 20:22:10
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

> [...]
    > a inni dużo lepszych niż zapisano w KP, to chyba jest wystarczający dowód,
    Interesujące "rozumowanie".
    A skoro jedni kierowcy jeżdżą, czasem długi czas znacznie wolniej niż
    dozwala PoRD, a inni znacznie szybciej, to chyba jest wystarczający dowód na
    to, że to nie KD ma na sposób jazdy wpływ. ;)
    Zbytnie uogólnienia zawsze prowadzą na manowce i to cię właśnie spotkało.
    KP jest dla pracowników trochę niczym papier toaletowy dla defekanta - jedni
    korzystają, inni nie, ale każdy ma ma prawo sięgnąć po rolkę i oderwać
    kawałek. :)

    --
    Jotte

  • 15. Data: 2010-10-26 20:23:51
    Od: "entroper" <entroper-pocztaonetpeel>

> [...]
    gorszych a inni
    > dużo lepszych niż zapisano w KP, to chyba jest wystarczający dowód, że

    Czyli uważasz, że Ty, jako pracownik (jak rozumiem) lepszej kategorii
    miałbyś jakiś urlop gdyby nie KP? Niewidzialna ręka rynku chyba nie do
    końca działa tak, jak to sobie wyśniłeś.

    e.

  • 16. Data: 2010-10-26 20:36:36
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    > Czyli uważasz, że Ty, jako pracownik (jak rozumiem) lepszej kategorii
    > miałbyś jakiś urlop gdyby nie KP? Niewidzialna ręka rynku chyba nie do
    > końca działa tak, jak to sobie wyśniłeś.
    Bo niewidzialna ręka rynku prędzej czy później okazuje się niewidzialną
    nogą, która znienacka kopie swego fascynata w dupę. :))

    --
    Jotte

  • 17. Data: 2010-10-26 20:43:43
    Od: "szparag" <n...@n...ie>

> [...]
    > miałbyś jakiś urlop gdyby nie KP? Niewidzialna ręka rynku chyba nie do
    > końca działa tak, jak to sobie wyśniłeś.

    Niewidzialna ręka rynku podciera mu nawet tyłek :)

  • 18. Data: 2010-10-26 20:46:08
    Od: "szparag" <n...@n...ie>

> [...]
    > ziemnego w
    > Polsce? Albo wolnym rynku usług notarialnych? itd...

    Wolny rynek jest statystyczny Polak :)

  • 19. Data: 2010-10-27 05:46:59
    Od: "andrzej" <k...@a...de>

    Użytkownik "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "andrzej" <k...@a...de> napisał w wiadomości

    > Interesujące "rozumowanie".
    > A skoro jedni kierowcy jeżdżą,

    Jest cała masa innych użytkowników drogi, którzy nie wyrażają zgody na moje
    niebezpieczne jeżdżenie.
    Nie ma nikogo, kogo by obchodziło, czy za to co utargowałem z pracodawcą
    przeżyję kolejny miesiąc.
    Poszkodowany w wypadku drogowym nie jest pytany o to, czy chce w nim wziąć
    udział. Pracujący na czarno pytany jest i odpowiada "tak". Jak kodeks pracy może
    przeciwdziałać stawianiu takich pytań i odpowiadaniu na nie?
    Skoro nikt mi nie dołoży do wypłaty, bo po kiego grzyba zapisywać, że mi "się
    należy"?
    Równie dobrze można zapisać, że minimalne wynagrodzenie wynosi 10.000 zł a urlop
    3 miesiące.

  • 20. Data: 2010-10-27 05:47:57
    Od: "andrzej" <k...@a...de>

> [...]
    >
    > Istnienie lub nieistnienie. Co powiesz np. o wolnym rynku gazu ziemnego w
    > Polsce? Albo wolnym rynku usług notarialnych? itd...

    Że potwierdzają moją powyższą opinię.