PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zarobki MCSE

  • 1. Data: 2004-06-07 16:58:28
    Temat: Zarobki MCSE
    Od: Muzzy <m...@o...pl>

    Witam!
    Chciałbym spytać o zarobki osób z certyfikatem MCSE (chodzi mi
    oczywiście również oprócz pensji o dodatki, bonusy itp.). Zdaje sobie
    sprawę, że ważne jest doświadczenie zawodowe takiej osoby, staż w
    branży, znajomość języków i inne umiejętności więc jeśli moglibyście cos
    takiego "dorzucić" do swoich wypowiedzi byłbym bardzo wdzięczny:-)
    Z góry dziękuję za każdą odpowiedż
    Marcin

  • 2. Data: 2004-06-07 18:10:07
    Temat: Re: Zarobki MCSE
    Od: "F.M.T" <f...@b...com>

> [...]
    > branży, znajomość języków i inne umiejętności więc jeśli moglibyście cos
    > takiego "dorzucić" do swoich wypowiedzi byłbym bardzo wdzięczny:-)

    Jestem od 5 lat MCSE (z kolejnych produktow) i jedyne co moge powiedziec to
    to ze ta certyfikacja strasznie sie zdewaluowala. Ludzie czytaja Braindumpy,
    robia MCSE, a siadajac do serwera nie wiedza gdzie jest Event Viewer. Jezeli
    chcesz robic MCSE to powinienes sie postarac o status Early Achiever, to
    jest w jakims stopniu wykladnia ze uzyskales certyfikat uczac sie do niego.

    F.M.T

  • 3. Data: 2004-06-07 18:33:10
    Od: Muzzy <m...@o...pl>

    Użytkownik F.M.T napisał:

> [...]
    > jest w jakims stopniu wykladnia ze uzyskales certyfikat uczac sie do niego.

    "Problem" w tym, że dla mnie na ten tytuł chba za późno, bo kilku latach
    pracy z Windows 2000 Serverem, przeczytaniu stert książek, instalowaniu
    i odinstalowywaniu, psuciu i naprawianiu ... zdałem miesiąc temu ostatni
    exam i jestem MCSE :-)
    Temat zarobków certyfikowanych specjalistów wrzuciłem na grupy
    dyskusyjne z ciekawości. A swoją drogę to czy nie sądzisz, że tytuł
    magistra też się zdewaluował ? Teraz jak grzyby po deszczu wyrastają
    uczelnie w których nawet upośledzony skończy studia (wytarczy, że
    regularnie płaci niemałe czesne), a potem zasili grono bezrobotnych albo
    tzw. "szukających" pracy. Najlepiej za 5000 PLN netto, ze słuzbowym
    samochodem, komórką, opcjami na akcje, III filarem ... no i oczywiście
    na kierowniczym stanowisku :-) Wracając do tematu ponawiam pytanie : Ile
    zarabiacie drodzy koledzy ? :-)

  • 4. Data: 2004-06-07 18:39:31
    Od: "F.M.T" <f...@b...com>

    > dyskusyjne z ciekawości. A swoją drogę to czy nie sądzisz, że tytuł
    > magistra też się zdewaluował ? Teraz jak grzyby po deszczu wyrastają
    > uczelnie w których nawet upośledzony skończy studia (wytarczy, że

    nie wiem, jestem tak "uposledzony" ze nawet tego nie skonczylem

    F.M.T

  • 5. Data: 2004-06-07 18:54:08
    Od: Muzzy <m...@o...pl>

    Użytkownik F.M.T napisał:

    > nie wiem, jestem tak "uposledzony" ze nawet tego nie skonczylem
    >
    > F.M.T

    Spoko! Ja też dałem spokój po licencjacie. Może kiedyś dokończe
    magistra, ale ... muszę przemysleć po co.

  • 6. Data: 2004-06-07 19:59:38
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    "Muzzy" <m...@o...pl> wrote in message

    Wracając do tematu ponawiam pytanie : Ile
    > zarabiacie drodzy koledzy ? :-)
    Wiesz co, ja mysle, ze to niewiele daje teraz.
    Ja wprawdzie nie jestem MCSE (jestem tylko MCP/MCSA/MCDBA) i nie zauwazylem,
    zebym podwyzke dostal jak go zrobilem - chociaz fakt, ze dyrektor sam mi
    zaproponowal zwrot kosztow. Inna sprawa, ze w tej chwili do MBO wpisalismy
    sobie certy jako samoksztalcenie, w zwiazku z tym zdobycie kolejnych bedzie
    juz mialo scisly zwiazek z premia:). No i ja robilem je w obecnej robocie,
    wiec trudno mi powiedziec, co by to dalo przy negocjacjach w nowej firmie.
    pozdr
    /p

  • 7. Data: 2004-06-07 22:28:07
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Muzzy; <ca2c4b$m9r$1@atlantis.news.tpi.pl> :

> [...]
    > uczelnie w których nawet upośledzony skończy studia (wytarczy, że
    > regularnie płaci niemałe czesne), a potem zasili grono bezrobotnych albo

    Szukasz "łatwych" odpowiedzi? Pozwolisz, że Cię olśnię? ;) Znam osoby,
    które uzyskiwały tytuł mgr w latach 60. i ich poziom dorównuje poziomowi
    płyt chodnikowych. Nie tyle zmienił się odsetek głuptaków z tytułami, co
    odsetek osób z wyższym wykształceniem [wraz ze wzrostem ilości osóbz
    wyższym wykształceniem wzrasta też ilość głuptaków - ale to jest jak
    najbardziej normalne].

    Flyer
    ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)

  • 8. Data: 2004-06-08 05:45:38
    Od: "Tomi" <t...@w...pl>

    Jałowa ta dyskusja.
    No i sie nie dowiedziałeś ile zarabia ktoś z MCSE.

  • 9. Data: 2004-06-08 06:39:23
    Od: "Piotrek" <p...@b...pl>

> [...]
    > branży, znajomość języków i inne umiejętności więc jeśli moglibyście cos
    > takiego "dorzucić" do swoich wypowiedzi byłbym bardzo wdzięczny:-)

    Witam,

    Sek w tym ze czesc osob robiaca certyfikaty wogole sie nie ceni. Ida do
    pracy i lykaja papke ze sa jedynymi ktorych szukali za 1500 netto i sie na
    to godza ez mrugniecia okiem.
    Firmy ktore zlapia chodz jednego takiego jelenia podaja go za przyklad innym
    kandydatom i wyzej wala nie podskoczysz w takiej firmie. Tna koszty i
    zatrudniaja Polskich hindusow rodem z Indii :)

    Ja osobiscie chce zrobic cala sciezke certyfikatow MS ale bede szukac pracy
    w firmach zachodnich bo w Polsce to co najwyzej sie nasluchasz ze masz za
    wsyokie kwalifikacje i nie maja dla ciebie odpowiedniego stanowiska.

    Ostatnio bylem na rozmowie i kobitka z kadr ktora zemna gadala na koniec
    powiedziala ze ahhh ehhh ale ona mi proponuje 30% ceny ktora podalem i czy
    jestem zadowolony ?? Nie chcialem sie rozesmiac w twarz i podziekowalem
    grzecznie - skreslajac owa firme z mojej listy potencjalnych pracodawcow :)

    salut
    Piotrek,

    ps.: zarobki powinny krztaltowac sie na poziomie zwiazanym z doswiadczeniem
    oraz stylem zycia jaki chcesz prowadzic a sadzac iz Informatycy koncza
    studia to mniej anizeli 3k netto po paru latach pracy nie owinni wolac.

  • 10. Data: 2004-06-08 06:40:32
    Od: Muzzy <m...@o...pl>

    Użytkownik Tomi napisał:
    > Jałowa ta dyskusja.
    > No i sie nie dowiedziałeś ile zarabia ktoś z MCSE.

    No właśnie. Nadal jestem w punkcie wyjścia !!!