PracaGrupypl.praca.dyskusjeZarobki MCSE › Re: Zarobki MCSE
    From: "Piotrek" <p...@b...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zarobki MCSE
    Date: Tue, 8 Jun 2004 08:39:23 +0200

    Użytkownik "Muzzy" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:ca26ip$pl1$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Witam!
    > Chciałbym spytać o zarobki osób z certyfikatem MCSE (chodzi mi
    > oczywiście również oprócz pensji o dodatki, bonusy itp.). Zdaje sobie
    > sprawę, że ważne jest doświadczenie zawodowe takiej osoby, staż w
    > branży, znajomość języków i inne umiejętności więc jeśli moglibyście cos
    > takiego "dorzucić" do swoich wypowiedzi byłbym bardzo wdzięczny:-)
    > Z góry dziękuję za każdą odpowiedż
    > Marcin

    Witam,

    Sek w tym ze czesc osob robiaca certyfikaty wogole sie nie ceni. Ida do
    pracy i lykaja papke ze sa jedynymi ktorych szukali za 1500 netto i sie na
    to godza ez mrugniecia okiem.
    Firmy ktore zlapia chodz jednego takiego jelenia podaja go za przyklad innym
    kandydatom i wyzej wala nie podskoczysz w takiej firmie. Tna koszty i
    zatrudniaja Polskich hindusow rodem z Indii :)

    Ja osobiscie chce zrobic cala sciezke certyfikatow MS ale bede szukac pracy
    w firmach zachodnich bo w Polsce to co najwyzej sie nasluchasz ze masz za
    wsyokie kwalifikacje i nie maja dla ciebie odpowiedniego stanowiska.

    Ostatnio bylem na rozmowie i kobitka z kadr ktora zemna gadala na koniec
    powiedziala ze ahhh ehhh ale ona mi proponuje 30% ceny ktora podalem i czy
    jestem zadowolony ?? Nie chcialem sie rozesmiac w twarz i podziekowalem
    grzecznie - skreslajac owa firme z mojej listy potencjalnych pracodawcow :)

    salut
    Piotrek,

    ps.: zarobki powinny krztaltowac sie na poziomie zwiazanym z doswiadczeniem
    oraz stylem zycia jaki chcesz prowadzic a sadzac iz Informatycy koncza
    studia to mniej anizeli 3k netto po paru latach pracy nie owinni wolac.