PracaGrupypl.praca.dyskusje › praktyki w PTK Centertel

  • 1. Data: 2004-06-07 16:11:35
    Temat: praktyki w PTK Centertel
    Od: "jkowals1" <j...@w...pl>

    Witam,
    prosze o opinie ludzi ktorzy byli na praktykach w PTK Centertel (najlepiej
    tych 3-miesiecznych bezplatnych). Jak wygladala praca, atmosfera? Mozna
    zrobic sobie kiedys wolne? Pozdrawiam.

    --
    jkowals1

  • 2. Data: 2004-06-09 08:24:06
    Temat: Re: praktyki w PTK Centertel
    Od: slimak <s...@U...pl>

    Użytkownik jkowals1 napisał:
> [...]
    > tych 3-miesiecznych bezplatnych). Jak wygladala praca, atmosfera? Mozna

    Jak je skonczysz to sprobuj kolege z grupy czyt. mnie tam wkrecic :-)

  • 3. Data: 2004-06-11 19:21:56
    Od: "Shaman" <s...@w...pl>

    Użytkownik "jkowals1" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tych 3-miesiecznych bezplatnych). Jak wygladala praca, atmosfera? Mozna

    Skoro są to praktyki bezpłatne, no to chyba nie sądzisz że będą cię karać za
    zrobienie sobie wolnego??
    Już samo to że za friko chcesz pracować i pomagac swiadczy o twojej dobrej
    woli.
    Pomyśl sobie że za to co ty tam zrobisz za darmo ktoś kasuje co miesiąc pare
    ładnych tysiączków.

    Nie życzę Ci źle, ale wiecej takich jak Ty i niedługo wszyscy będą zarabiac
    minimalne stawki, bo reszta pójdzie do roboty za darmo.
    Nie dało sie rady jakos zapytac o kase?? Nawet na praktykach byle firmy z
    dobrej woli cos tam odpalają no a TAKI koncern to już musowo powinien dla
    samej zasady, bo wstyd brac kogos za friko.

    Sh.