PracaGrupypl.praca.dyskusjeZarobki MCSE › Re: Zarobki MCSE
    From: Muzzy <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zarobki MCSE
    Date: Mon, 07 Jun 2004 20:33:10 +0200

    Użytkownik F.M.T napisał:

    > Jestem od 5 lat MCSE (z kolejnych produktow) i jedyne co moge powiedziec to
    > to ze ta certyfikacja strasznie sie zdewaluowala. Ludzie czytaja Braindumpy,
    > robia MCSE, a siadajac do serwera nie wiedza gdzie jest Event Viewer. Jezeli
    > chcesz robic MCSE to powinienes sie postarac o status Early Achiever, to
    > jest w jakims stopniu wykladnia ze uzyskales certyfikat uczac sie do niego.
    >
    > F.M.T

    "Problem" w tym, że dla mnie na ten tytuł chba za późno, bo kilku latach
    pracy z Windows 2000 Serverem, przeczytaniu stert książek, instalowaniu
    i odinstalowywaniu, psuciu i naprawianiu ... zdałem miesiąc temu ostatni
    exam i jestem MCSE :-)
    Temat zarobków certyfikowanych specjalistów wrzuciłem na grupy
    dyskusyjne z ciekawości. A swoją drogę to czy nie sądzisz, że tytuł
    magistra też się zdewaluował ? Teraz jak grzyby po deszczu wyrastają
    uczelnie w których nawet upośledzony skończy studia (wytarczy, że
    regularnie płaci niemałe czesne), a potem zasili grono bezrobotnych albo
    tzw. "szukających" pracy. Najlepiej za 5000 PLN netto, ze słuzbowym
    samochodem, komórką, opcjami na akcje, III filarem ... no i oczywiście
    na kierowniczym stanowisku :-) Wracając do tematu ponawiam pytanie : Ile
    zarabiacie drodzy koledzy ? :-)