PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rozmowa - LIDL - Jankowice k. Poznania

  • 1. Data: 2004-06-07 16:10:22
    Temat: Rozmowa - LIDL - Jankowice k. Poznania
    Od: "tgtrg grtgtg" <m...@g...pl>

    Czy ktos ma to juz za sobą?
    Jak było czego mozna sie spodziewac?
    Podzielcie sie wrazeniami
    Proszę o prawdziwie opinie osob ktore byly ostatnio na rozmowie w sprawie
    pracy w tej firmie
    Dziekuje

  • 2. Data: 2004-06-08 11:14:15
    Temat: Re: Rozmowa - LIDL - Jankowice k. Poznania
    Od: "Matijaz" <m...@i...pl>

    Ja bylem w zeszlym roku w Komornikach kolo Poznania w Auchan. Podejrzewam,
    ze procedura w Lidlu moze byc podobna:

    punkt 1 programu - pranie mozgu - czyli krotka przypowiesc na temat firmy,
    ojcow zalozycieli itd. (zajecia w grupach)

    punkt 2 - zajecia indywidualne - rozmowy z debilami: pytania w stylu, cytuje
    doslownie:
    "Dlaczego chcialby pan pracowac w Oszołomie?", "Wie pan ze tutaj u nas nie
    mozna sie opieprzac?!"

    Zajecia indywidualne sa zazwyczaj dwudniowe, ukoronowaniem ich jest rozmowa
    z megadebilem czyli dyrektorem tego calego cyrku.
    Ten oprocz tego, ze jest kretynem do potegi ntej, to jeszcze do tego jest
    chamem i prostakiem.
    Na koniec kaza ci czekac na odpowiedz (w moim przypadku tak bylo), wiec
    czekasz, po paru godzinach zaczynasz sie niepokoic, idziesz sie zapytac i
    okazuje sie, ze osoba odpowiedzialna za rektutacje kazala przekazac, ze nie
    ma dla ciebie czasu i w ogole to nie wie po co ty tu jeszcze siedzisz, skoro
    zakonczyles juz swoje rozmowy.

    Zycze owocnej rekrutacji :>
    Pozdro
    Matijaz

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 3. Data: 2004-06-08 17:23:53
    Od: "Shaman" <s...@w...pl>

    Znam specyfike rozmów Sady/Tarnowo Podgórne.
    Jest ona nastepująca:

    Panienki od "rekrutacji" sie nudzą i chcą komus udowodnić ze są mądrzejsze
    od niego, że oto mają cieniasa i tępaka (pomijam fakt "wybranego po kilku
    tygodniach rekrutacji") przed sobą.

    Z reguły mądrzejszych od Siebie nie zaprasza sie na rozmowy, bo i po co, a
    tym pozostałym jakoś sie uswiadamia, kto tu rządzi.

    Nie myśl sobie że w tych firmach wszyscy są kompetentni. Tam jak firma
    powstawała nie było żadnej rekrutacji, a całe obsady do biur sie znajdowały.

    Ech.. szkoda gadać.. rączka rączkę, jeden telefonik, drugi, ty dasz prace
    mojej curusi, ja twojemu synkowi itp. A tam tata szycha na Akademii to
    upchac dzieciaka trzeba...Kwalifikacji żadnych. Jak już w tym jestes troche,
    to jakos sie nauczysz i wtedy "błyszczysz" przed nowym na rekrutacji.

    Pracuje tam ekipa, która sie nie zmieni, bo wszyscy po układzie. I nie
    zatrącaj za ostro o swoich kwalifikacjach, bo oni to mają gdzieś. Pamiętaj,
    że na lepszych stołkach prace dostaje sie "z polecenia" na gębę, no, chyba
    że np Lidl chce otworzyc biuro w Chinach i potrzebny mu pracownik z tym
    językiem. Tu już znajomych raczej brakuje.

    Powodzenia.

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 4. Data: 2004-06-10 09:17:06
    Od: "Rajmundos" <r...@w...pl>

> [...]
    > Podzielcie sie wrazeniami
    > Proszę o prawdziwie opinie osob ktore byly ostatnio na rozmowie w sprawie

    Bylem tam w marcu kandydowalem na stanowisko kierownika rejonu
    sprzedazy.
    W konsekwencji udalo mi sie dostac jednak ze wgledow rodzinnych
    zrezygnowalem po miesiac.
    Na tym stanowsku praca bardzo dobrze platna jednak tylko dla
    kawalerow/panien.

    Rozmowa bardzo rzeczowa, krotka 20m, atmosfera na poziomie dla mnie bez
    zastrzezen - typowo niemiecka, chlodna bez emocji.
    Nie wiem czy to celowe ale w poczekalni mimo ze nie bylo kolejki a osoby
    byly umawiane na konkretne godziny to i tak musialem prawie 1h w zamknietym
    pokoju odczekac.
    Pytania standordowe co, gdzie, kiedy (studia, praca, praktyki etc), plus
    test z niemieckiego (przejscie w trakcie rozmowy na niemiecki), pozniej
    swobodna rozmowa majaca na celu uswiadomienie jaki t typ pracy czego mozna
    sie spodziewac (powiem szczerze bez sciemy jak mowili tak bylo) plus pruba
    wnikliwego wykrycia charakteru rozmowcy w celu sprawdzenia czy nadaje sie na
    dane stanowisko(na tym stanowsku bardzo czesto ludzie rezygnuja nie
    wytrzymuja psychicznie czego ja tez jestem dowodem

    No i to wszystko po tygodniu oddzwaniaja z infem.
    Radze dobrze sie zastanowic w co sie pchamy, praca w Lidlu naprawde jest
    dla wybrancow nie kazdy wytrzyma taka jazde, jak da rade to dobrze zarobi
    jak na Polske relatywnie rzecz biorac.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2004-06-10 18:34:29
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Rajmundos; <ca98s6$hf9$1@news.dialog.net.pl> :

    > Radze dobrze sie zastanowic w co sie pchamy, praca w Lidlu naprawde jest
    > dla wybrancow nie kazdy wytrzyma taka jazde, jak da rade to dobrze zarobi
    > jak na Polske relatywnie rzecz biorac.

    Mi tu się tylko nie podoba to "wybrańców" - mutantów chciałeś napisać?
    ;)

    Flyer
    ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)

  • 6. Data: 2004-06-11 11:25:23
    Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl>

    Rajmundos <r...@w...pl> napisał(a):

    > Na tym stanowsku praca bardzo dobrze platna jednak tylko dla
    > kawalerow/panien.

    Och, a czym takim charakteryzuje się praca, żeby była przeznaczona tylko dla
    kawalerów i panien? A jak jest z konkubinatem?

    JoP

  • 7. Data: 2004-06-11 16:14:49
    Od: "Rajmundos" <r...@w...pl>

    > Rajmundos; <ca98s6$hf9$1@news.dialog.net.pl> :

    > Mi tu się tylko nie podoba to "wybrańców" - mutantów chciałeś napisać?

    Zalezy kogo nazywasz mutantem i pod jakim wzgledem. Rzecz relatywna w
    dzisijszym swiecie.

  • 8. Data: 2004-06-11 16:17:31
    Od: "Rajmundos" <r...@w...pl>

    Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Och, a czym takim charakteryzuje się praca, żeby była przeznaczona tylko
    dla
    > kawalerów i panien? A jak jest z konkubinatem?

    Mozesz byc zonaty co za problem marynarze maja takze zony.
    Kwestia tego ze zmienisz miejsce zamieszkania raz na rok, wiec raczej z
    rodzina sie nie przeniesiesz no chyba ze bawi cie mieszkanie w wujentzch
    miejscach. Plus praca 8-22, jeden dzien w miesiacu naprawde wolny.

  • 9. Data: 2004-06-11 19:13:59
    Od: "Shaman" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Rajmundos" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > rodzina sie nie przeniesiesz no chyba ze bawi cie mieszkanie w wujentzch
    > miejscach. Plus praca 8-22, jeden dzien w miesiacu naprawde wolny.

    O? Widze w tym miejscu pogwałcenie kodeksu pracy. To tu sie norme tygodniową
    wyrabia w 2-3 dni?? Nie łapie to ani zadaniowego czasu pracy, ani pełnego,
    ani nawet nieregulowanego. Trąca to o Inspekcję Pracy.
    Wiem że L. to firma niemiecka ale z Twojego opisu to mi przypomina troche
    obóz pracy. A już myślałem że odeszliśmy dawno od tych metod...

    Sh.

  • 10. Data: 2004-06-12 06:13:52
    Od: "Rajmundos" <r...@w...pl>

> [...]
    > Wiem że L. to firma niemiecka ale z Twojego opisu to mi przypomina troche
    > obóz pracy. A już myślałem że odeszliśmy dawno od tych metod...

    Czas pracy, to to da sie zniesc, czujesz sie jak na wlasnym interesie masz 8
    sklepikow i dbasz o nie, dobrze zarabiasz firmowa nowa fura, komora i to tez
    dla celow osobistych. Najgorsze jest to ze ten oboz pracy to jestes ty jak
    zarzadzajacy sklepami zmuszony do stwarzania podleglym pracownikom - patrz
    ostatnie reportaze z pracy w marketach.