PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zaaresztowali mnie, stokrotka

  • 81. Data: 2007-01-10 18:33:39
    Temat: Re: Zaaresztowali ...Skarga do Strasbourga
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    animka napisał(a):

    > Tak się teraz złożyło, że Wiolettę Villas przetrzymuja w szpitalu
    > psychiatrycznym a jej pieski poddawali do innych schronisk, bo głogowały
    > jak pani nie byo :-(
    I co to ma do rzeczy?

    pozdr.
    M.

    --
    Kochana Mary!
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

  • 82. Data: 2007-01-11 01:00:00
    Od: animka <a...@n...ma.wp.pl>

    Kira napisał(a):

    > W zasadzie o ile pamiętam, to kolejność była dokładnie
    > odwrotna - najpierw pieski głodowały i były w stanie lekko
    > mówiąc opłakanym jak pani się nimi powiedzmy 'zajmowała',
    > a później jej te pieski zabrali i do ciut bardziej ludzkiej
    > formy doprowadzili.

    Wczoraj przeczytałam na jakims portalu, że najpierw pieski ją pogryzły,
    a potem znalazła się w tym szpitalu. Następnie pieski odwieziono do
    schronisk.

    --
    animka

  • 83. Data: 2007-01-11 19:53:44
    Temat: Re: Zaaresztowali mnie, stokrotka
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    Treść pisma do sądu pracy:
    "
    Wołomin, 12 stycznia 2007
    Od (powód): xxx yyyy

    sygn akt xp475/01
    obecnie sprawa przenumerowana na numer 06P1025/06

    Do:
    Sąd Rejonowy dla Warszawy Pragi-Północ w Warszawie
    06 Wydział Pracy i Ubezpieczeń Społecznych
    ul. Terespolska 15 A, 03-813 Warszawa
    Psim obowiązkiem sędziego jest czytać akta sprawy. Do sądu powinno także
    dotrzeć, że sędzia to nie wierszokleta a urzędnik, i decyzje sędziego nie są
    jego marzeniami ani jego widzimisię zaś sąd to nie prywatny folwark, a decyzje
    muszą być zgodne z prawem oraz to, że za nadużycie swojej władzy można długo
    siedzieć.
    Ze względu na krótką pamięć sądu przypominam także, że dotąd nie
    otrzymałam kopii dwu stron z akt sprawy, o które wnioskowałam 29 grudnia
    2006r. Z winoskowanych dwu stron, jednej nie otrzymałam w ogóle, drugą
    otrzymałam podobną, ale odrobinę inną tzn. bez numeru strony w aktach sprawy, a
    w tej sprawie, ze względu na zaginięcie już pewnych stron i doszycie innych,
    jest to ważne, bo utrudnia mataczenie w aktach.
    Niezliczona już ilość niezgodnych z prawem, stronniczych decyzji
    sądu, skierowanych przeciwko mnie dowodzi, że ten sąd pracy celowo i złośliwie
    naruszał i narusza nadal moje prawa, a celem tego postępowania poszczególnych
    sędziów, podobnie jak celem ostatniego pisma nadanego 13 grudnia 2006, a
    otrzymanego przeze mnie 5 stycznia 2007, jest konsekwentne przeciąganie sprawy
    i niszczenie mnie jako człowieka poprzez między innymi zabieranie mi czasu.

    Poniżej koszty ostatnio (od 10 maja 2006) poniesione przeze mnie w sprawie:
    Data
    koszt
    10.05.06 16,40 zł
    07.06.06 17,50 zł
    12.07.06 5,40 zł
    20.07.06 14,00 zł
    07.08.06 14,00 zł
    18.08.06 14,00 zł
    20.09.06 14,00 zł
    09.10.06 5,40 zł
    02.11.06 14,00 zł
    01.12.06 14,00 zł
    13.12.06 12,20 zł
    29.12.06 14,00 zł
    01.01.07 116,00 zł
    04.01.07 14,20 zł
    06.01.07 33,90 zł
    ---------319,00 zł
    Przedstawione wyżej koszty nie są wszystkimi kosztami poniesionymi przezemnie
    ostatnio w związku z tą sprawą. Nie ma uwzględnionego kosztu tego listu, ani
    wielu kosztów związanych z zaaresztowniem mnie z powodu całkowicie niezgodnego
    z prawem, bezczelnego postępowania tego sądu pracy względem mnie. Nie ma też
    np. kosztu sznurówek, które po nakazanym mi wyjęciu nie nadawały się już do
    użycia, a na nowe, na razie mnie nie stać.
    "

  • 84. Data: 2007-01-11 20:13:01
    Temat: Re: [OT] Zaaresztowali mnie, stokrotka
    Od: " Nixe" <n...@f...pl>

    X-No-Archive:yes
    W wiadomości <news:2a0e.00000160.45a695c8@newsgate.onet.pl>
    Stokrotka <o...@a...pl> pisze:

    > Treść pisma do sądu pracy:
    > Wołomin, 12 stycznia 2007
    > Od (powód): xxx yyyy
    > sygn akt xp475/01
    > obecnie sprawa przenumerowana na numer 06P1025/06

    Czy możesz w końcu przestać słać na tę grupę posty kompletnie niezwiązane z
    jej tematyką czy ma się Tobą zająć abuse?

    --
    Nixe

  • 85. Data: 2007-01-12 18:43:14
    Temat: Re: Zaaresztowali ...
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    2 pisma, z których niewiele wynika, otrzymane listem do mojej wiadomości, z
    Kancelarii Prezydenta, z Biura Listów i Opinii Obywatelskich, prawdopodobnie
    odpowiedź na mój list-skargę wysłaną mejlem i listem 4 stycznia 2007
    (przepraszam za marną jakość skanu, ale za to jest mały rozmiar pliku ok.
    127KB, a więc i czas ściągania niewielki).
    http://reforma.ortografi.w.interia.pl/publiczny/2007
    -01-12zKancPrezydenta.pdf

    Przy okazji odpowiedź do tych co piszą, że to nie na temat tego forum:
    Sprawa dotyczy sądu pracy, a więc jest jak najbardziej na temat tego forum.

  • 86. Data: 2007-01-12 21:21:20
    Od: Bartłomiej Szymański <d...@p...przed.wyslaniem.pl>

    Nie stałoby się nic ciekawego gdyby Stokrotka, 12 Jan 2007 19:43:14 +0100
    nie napisał(a), że:

    > Przy okazji odpowiedź do tych co piszą, że to nie na temat tego forum:
    > Sprawa dotyczy sądu pracy, a więc jest jak najbardziej na temat tego forum.

    Tyle, że jakoś nie widać, żeby ktokolwiek interesował się Twoimi
    urojeniami.

    --
    Draakhan | JID: d...@c...pl
    Uuma quena en'mani lle ume ri'mani lle umaya.

  • 87. Data: 2007-01-13 17:21:04
    Od: "Stokrotka," <o...@a...pl>

    > Tyle, że jakoś nie widać, żeby ktokolwiek interesował się Twoimi
    > urojeniami.

    A sprawdzałeś oglądalność wątku ?

  • 88. Data: 2007-01-13 21:35:35
    Od: Bartłomiej Szymański <d...@p...przed.wyslaniem.pl>

    Nie stałoby się nic ciekawego gdyby Stokrotka,, 13 Jan 2007 18:21:04 +0100
    nie napisał(a), że:

    > A sprawdzałeś oglądalność wątku ?

    A co ma oglądalność do zainteresowania? Jak walniesz posta w temacie, to
    wiadomo, że każdy czytający grupę (z wyjątkiem tych co mają Cię już w KF)
    wejdzie w niego i "czytając" go przez sekundę zwiększy Ci tę nieszczęsną
    oglądalność...

  • 89. Data: 2007-01-18 13:16:50
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    Otrzymałam z Europejskiego Trybunału Praw Człowieka,
    pocztą zwykłą następujący zestaw dokumentów :
    * jedno stronicowe pismo przewodnie po polsku, format A4,
    z nadanym numerem sprawy z pouczeniem, że wypełnione dokumenty należy przesłać
    nie później niż w ciągu 6 tygodni od otrzymania tej przesyłki;
    * 8 stronicowy formularz formatu A4 - bardzo trudny do wypełnienia
    (trzyjęzyczny : po polsku, francusku i angielsku);
    * 3 stronicowe wyjaśnienie formatu A4, po polsku, jak wypełniać formularz;
    * 6 stronicowa Informacja dla osób, które mają zamiar złożyć skargę
    do Europejskiego Trybunału Praw Człowieka, po polsku;
    * 36 stronicowa Konwencja o Ochronie Praw Człowieka, po polsku, format A5.

    Nie wskanowałam tych dokumentów, większość ( oprócz pisma przewodniego
    z numerem sprawy ) jest zdaje się dostępna w internecie.

  • 90. Data: 2007-01-18 14:21:36
    Od: "Wondol" <w...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał w
    wiadomości news:0eef.000000a2.45af7341@newsgate.onet.pl...
    > Otrzymałam z Europejskiego Trybunału Praw Człowieka,
    > pocztą zwykłą następujący zestaw dokumentów :

    zanim wyślesz wniosek do ETPC musisz wypełnić całą drogę prawną jaką
    umożliwia Ci polskie prawo. Zacznij więc od zaskarżenia zatrzymania przed
    polskimi sądami

    wondol