PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zaaresztowali mnie, stokrotka

  • 71. Data: 2007-01-08 17:39:32
    Temat: Re: Zaaresztowali ...Skarga do Strasbourga
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    W dniu 6 stycznia 2007 (sobota) wieczorem wysłałam skargę,
    w tej sprawie do Trybunału Praw Człowieka w Strasbourgu.
    Skargę nadałam faxem z poczty (niestety nie dano mi potwierdzenia odbioru
    a jedynie kwit z ceną faxu- liczony jak za rozmowę telefoniczną
    - nie wiem dlaczego akurat na tej poczcie panuje taki zwyczaj).
    listem poleconym priorytetowym, za potwierdzneiem odbioru.
    Piszę z opóźnieniem, by list dotarł do adresata bez problemów.
    "Zwrotki" jeszcze oczywiście nie dostałam.

    treść skargi:
    http://reforma.ortografi.w.interia.pl/publiczny/teks
    t%20skargi.pdf

    link do załacznika (ten sam co wcześniej, nic nowego):
    http://img465.imageshack.us/my.php?image=decyzjacbkx
    9.png

    kwit potwierdzający fax:
    http://reforma.ortografi.w.interia.pl/publiczny/strf
    axcb.bmp

    dowód nadania listu poleconego:
    http://reforma.ortografi.w.interia.pl/publiczny/strp
    olbdcb.bmp

    Treć skargi jast zakończona tekstem, że treść faxu prześlę także pocztą jednak
    bez tej własnie uwagi.
    Pomyłkowo listem wysłałam dokładnie tę samą skargę co faxem,
    razem z tamtą uwagą.

    Nie jest to właściwa skarga, tzn, nie jest na właściwym formularzu itp,
    jednak jest zgodnie z ichnim prawem wystarczające pismo do rozpoczęcia sprawy-
    warunkiem jest nieprzekrocznie półrocznego terminu
    od ostatniej decyzji sądu w sprawie i napisanie czego dotyczy skarga.

  • 72. Data: 2007-01-08 18:52:53
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2007-01-08 18:39, Stokrotka napisał(a):

    > listem poleconym priorytetowym, za potwierdzneiem odbioru.
    > Piszę z opóźnieniem, by list dotarł do adresata bez problemów.
    > "Zwrotki" jeszcze oczywiście nie dostałam.

    Za wcześnie!!! Przez weekend list nie dotrze do Strasbourga! ONI teraz
    na pewno go przechwycą po drodze. A nawet jeśli dojdzie do siedziby
    adresata to ONI tam też mają swoje wtyki. Sprawa wygląda na beznadziejną.

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 73. Data: 2007-01-08 19:49:54
    Od: "stokrotka," <o...@a...pl>

    > Za wcześnie!!! Przez weekend list nie dotrze do Strasbourga! ONI teraz
    > na pewno go przechwycą po drodze. A nawet jeśli dojdzie do siedziby
    > adresata to ONI tam też mają swoje wtyki. Sprawa wygląda na beznadziejną.

    Wiem , że drwisz. Myślę, że akurat, jeśli chodzi o czas.
    A co do tego > .. ONI tam też mają swoje wtyki.
    To niestety możesz mieć rację i pewnie masz.
    Jeśli przeczytasz tekst dokładnie doczytasz się , że składałam już skargę do
    Strasburga , która po dość długiej drodze i wstępnym przyjęciu do jakiegoś
    ichniego wydziału bodajże czwartego została odrzucona.
    Nie wiem czy wszystko było normalne , w moich oczach NIE.
    Bo powodem odrzucenia był brak dokumentu, który to dokument (kserokopie)
    wysłałam im 2 razy.
    A od pewnego momentu zmieniły się koperty które oni wysyłali, nie miały
    charakterystycznej dla nich "banderoli".
    I od tego momentu ich pisma w moich oczach były dość dziwne.

  • 74. Data: 2007-01-08 19:59:20
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2007-01-08 20:49, stokrotka, napisał(a):

    > Wiem , że drwisz.

    Zgadza się. Drwię, choć wiem że nie powinienem. Jesteś po prostu
    nieszczęśliwą chorą kobietą. Pocieszające jest to że medycyna zna juz w
    miarę skuteczne metody na leczenie nerwicy natręctw, dawniej zwaną manią
    prześladowczą. Nie obraź się, ale dla Ciebie najszczęśliwszym wyjściem
    byłoby skierowanie przez sąd na przymusową obserwację psychiatryczną.

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 75. Data: 2007-01-08 21:16:56
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    Mich@l napisał(a):

> [...]
    > prześladowczą. Nie obraź się, ale dla Ciebie najszczęśliwszym wyjściem
    > byłoby skierowanie przez sąd na przymusową obserwację psychiatryczną.

    Po co tak ostro? I czemu od razu diagnoza (nota bene błędna: to nie jest
    nerwica natręctw). Czy to komuś pomoże? Nam nie, bo S. nie przyjmuje do
    wiadomości, że nikt nie ma ochoty czyta i nie traktuje poważnie jej
    wypocin. Stokrotce też nie, tak jak nikomu nie pomoże stwierdzenie, że
    jest nieszczęśliwy, chory i powinno się go przymusowo skierować do
    psychiatry. Osoba chora, trakowana w taki sposób, dostaje tylko kolejne
    potwierdzenie, że cały świat sprzysiągł się przeciwko niej.

    pozdr.
    M.

    --
    Kochana Mary!
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

  • 76. Data: 2007-01-09 02:09:24
    Od: animka <a...@n...ma.wp.pl>

    Maciek Sobczyk napisał(a):

> [...]
    > psychiatry. Osoba chora, trakowana w taki sposób, dostaje tylko kolejne
    > potwierdzenie, że cały świat sprzysiągł się przeciwko niej.

    Tak się teraz złożyło, że Wiolettę Villas przetrzymuja w szpitalu
    psychiatrycznym a jej pieski poddawali do innych schronisk, bo głogowały
    jak pani nie byo :-(

    --
    animka

  • 77. Data: 2007-01-10 07:57:21
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: animka [Tue, 09 Jan 2007 03:09:24 +0100]:

    > Tak się teraz złożyło, że Wiolettę Villas przetrzymuja
    > w szpitalu psychiatrycznym a jej pieski poddawali do
    > innych schronisk, bo głogowały jak pani nie byo :-(

    W zasadzie o ile pamiętam, to kolejność była dokładnie
    odwrotna - najpierw pieski głodowały i były w stanie lekko
    mówiąc opłakanym jak pani się nimi powiedzmy 'zajmowała',
    a później jej te pieski zabrali i do ciut bardziej ludzkiej
    formy doprowadzili.

    Kira

    --
    /(o\ ~ GG: 574988 ~ http://cyber-girl.net/ ~
    \o)/ * NFZ won * SkypeTV * Wieczne Dziecko *

  • 78. Data: 2007-01-10 16:43:58
    Temat: Re: Zaaresztowali mnie, stokrotka
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    Otrzymałam odpowiedź z Ministerstwa Sprawiedliwości na mój mejl,
    z żądnaniem podania numerów brutalnych policjantów.
    Nie ma tam oczywiście podanych numerów.

    http://reforma.ortografi.w.interia.pl/publiczny/2007
    -01-10odpzMSdbcb.pdf

    A swoją drogą, czy prawdę pisze autorka pisma?

  • 79. Data: 2007-01-10 16:49:07
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2007-01-10 08:57, Kira napisał(a):

> [...]
    > mówiąc opłakanym jak pani się nimi powiedzmy 'zajmowała',
    > a później jej te pieski zabrali i do ciut bardziej ludzkiej

    Ale to że ktoś głodzi pieski nie jest powodem zamykania właścicielki w
    psychiatryku...

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 80. Data: 2007-01-10 17:57:20
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Mich@l [Wed, 10 Jan 2007 17:49:07 +0100]:

    > Ale to że ktoś głodzi pieski nie jest powodem zamykania
    > właścicielki w psychiatryku...

    A nie, to jest powód do zabrania piesków.

    Kira