PracaGrupypl.praca.dyskusjeZaaresztowali mnie, stokrotka › Re: Zaaresztowali mnie, stokrotka
    From: "Stokrotka" <o...@a...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zaaresztowali mnie, stokrotka
    Date: 11 Jan 2007 20:53:44 +0100

    Treść pisma do sądu pracy:
    "
    Wołomin, 12 stycznia 2007
    Od (powód): xxx yyyy

    sygn akt xp475/01
    obecnie sprawa przenumerowana na numer 06P1025/06

    Do:
    Sąd Rejonowy dla Warszawy Pragi-Północ w Warszawie
    06 Wydział Pracy i Ubezpieczeń Społecznych
    ul. Terespolska 15 A, 03-813 Warszawa
    Psim obowiązkiem sędziego jest czytać akta sprawy. Do sądu powinno także
    dotrzeć, że sędzia to nie wierszokleta a urzędnik, i decyzje sędziego nie są
    jego marzeniami ani jego widzimisię zaś sąd to nie prywatny folwark, a decyzje
    muszą być zgodne z prawem oraz to, że za nadużycie swojej władzy można długo
    siedzieć.
    Ze względu na krótką pamięć sądu przypominam także, że dotąd nie
    otrzymałam kopii dwu stron z akt sprawy, o które wnioskowałam 29 grudnia
    2006r. Z winoskowanych dwu stron, jednej nie otrzymałam w ogóle, drugą
    otrzymałam podobną, ale odrobinę inną tzn. bez numeru strony w aktach sprawy, a
    w tej sprawie, ze względu na zaginięcie już pewnych stron i doszycie innych,
    jest to ważne, bo utrudnia mataczenie w aktach.
    Niezliczona już ilość niezgodnych z prawem, stronniczych decyzji
    sądu, skierowanych przeciwko mnie dowodzi, że ten sąd pracy celowo i złośliwie
    naruszał i narusza nadal moje prawa, a celem tego postępowania poszczególnych
    sędziów, podobnie jak celem ostatniego pisma nadanego 13 grudnia 2006, a
    otrzymanego przeze mnie 5 stycznia 2007, jest konsekwentne przeciąganie sprawy
    i niszczenie mnie jako człowieka poprzez między innymi zabieranie mi czasu.

    Poniżej koszty ostatnio (od 10 maja 2006) poniesione przeze mnie w sprawie:
    Data
    koszt
    10.05.06 16,40 zł
    07.06.06 17,50 zł
    12.07.06 5,40 zł
    20.07.06 14,00 zł
    07.08.06 14,00 zł
    18.08.06 14,00 zł
    20.09.06 14,00 zł
    09.10.06 5,40 zł
    02.11.06 14,00 zł
    01.12.06 14,00 zł
    13.12.06 12,20 zł
    29.12.06 14,00 zł
    01.01.07 116,00 zł
    04.01.07 14,20 zł
    06.01.07 33,90 zł
    ---------319,00 zł
    Przedstawione wyżej koszty nie są wszystkimi kosztami poniesionymi przezemnie
    ostatnio w związku z tą sprawą. Nie ma uwzględnionego kosztu tego listu, ani
    wielu kosztów związanych z zaaresztowniem mnie z powodu całkowicie niezgodnego
    z prawem, bezczelnego postępowania tego sądu pracy względem mnie. Nie ma też
    np. kosztu sznurówek, które po nakazanym mi wyjęciu nie nadawały się już do
    użycia, a na nowe, na razie mnie nie stać.
    "