PracaGrupypl.praca.dyskusjeZa dobry... › Re: Za dobry...
    From: "Gotex" <N...@n...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Za dobry...
    Date: Sat, 12 Apr 2003 22:56:39 +0200

    Użytkownik "motto" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:b79si7$qhd$1@news.telbank.pl...
    > Czy powodem nie przyjęcia kogoś na dane stanowisko może być powód taki, że
    > kandydat jest "za dobry"??? Wydaje mi się to absurdalne, aczkolwiek
    > spotkałem się z kilkoma takimi opiniami.
    >
    > --
    > motto
    > icq: 238159966
    >
    > Można się spotkać z czymś takim , tylko pytanie jest takie.
    Idąc pierwszy raz na rozmowę nie sądze żeby pracodawca powiedział że ktoś
    jest za dobry na dane stanowisko bez praktyki?- znał tego człowieka?
    Chyba że w firmie w której już pracuje, to zgadzam się.
    Prędzej tu może chodzić o wykształcenie .
    Np. spotkałam się z czymś takim że kobieta po studiach nie została przyjęta
    na sprzątaczkę ze względu na wykształcenie.
    Ale nie powiedziane że była za dobra.
    Gosia