PracaGrupypl.praca.dyskusje › Za 2670 netto w GOPie szukam

  • 11. Data: 2009-02-12 20:16:17
    Temat: Re: Za 2670 netto w GOPie szukam
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    Użytkownik "Bandera" <b...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:gn1ult$l8v$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > No prawie wszystko tyle ze nie chce robic tego wszystkiego co umiem i
    > dlatego takie zapytanie troche od rzyci strony.
    > Świetego spokoju szukam za minimum socjalne podane w temacie.

    To obawiam się, że możesz mieć big problem.
    Stawka jaką podajesz, to raczej nie jest *minimum* socjalne, a na pewno nie
    za cenę świętego spokoju.

    > O tej rencie coś ktoś może doradzic może?

    W jakim sensie? O tym, czy przysługuje Ci renta decyduje lekarz, a nie
    ludzie z newsów.

  • 12. Data: 2009-02-12 21:36:42
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>

    Dnia Thu, 12 Feb 2009 21:09:53 +0100, "Mich@l" <k...@t...cy>
    wklepał(-a):

    >W domu? Zboczeniec :)

    Co z tego, że w domu? Formalnie będzie w pracy.

    --
    Sławomir Szyszło

  • 13. Data: 2009-02-13 02:55:50
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 12-02-2009 22:36, Sławomir Szyszło pisze:

    > Co z tego, że w domu? Formalnie będzie w pracy.

    Zboczeniec, a na dodatek schizofrenik :)
    Poza tym to na razie nie pracuje ;)

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 14. Data: 2009-02-13 14:14:24
    Od: belgrano <a...@g...net.pl>

    Za tyle to ja od zaraz ide robić i jesli jeszcze bedę nia żył to mogę
    cały dzień siedzieć i pracować, a lubie to robić.

  • 15. Data: 2009-02-15 15:15:31
    Od: "Noe Bat" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Baloo" <b...@o...eu>

    > W jakim sensie? O tym, czy przysługuje Ci renta decyduje lekarz, a nie
    > ludzie z newsów.

    Lekarz decyduje tylko czy wskazany powód ubiegania się o rentę wydaje się prawdziwy,
    ale trzeba go najpierw wymyśleć, poznać uwarunkowania prawne ... wreszcie udać się do
    tego lekarza. Pasywny na pewno renty nie dostanie. Bezsens prawny jak dla mnie. No
    ale tak jest, więc szukanie na niusach może być użyteczne.

  • 16. Data: 2009-02-16 11:06:51
    Od: mihau <m...@g...com>

    On Feb 12, 8:43 pm, "Bandera" <b...@p...fm> wrote:

    > Świetego spokoju szukam za minimum socjalne podane w temacie. O tej rencie
    > coś ktoś może doradzic może?

    Jeśli można dostawać w Polsce 2670 netto za nicnierobienie, to ja się
    chyba też tym zainteresuję. Wystarczająca stawka, by masy ludzi
    zdemotywować do pracy i doprowadzić kraj do ruiny.

    --
    mihau