PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wypowiedzenie pracodawcy a swiadectwo pracy

  • 21. Data: 2006-06-02 16:29:06
    Temat: Re: Wypowiedzenie pracodawcy a swiadectwo pracy
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl>

    W wiadomości news:e5po7t$o10$1@news.task.gda.pl zasiu
    <z...@w...gower.peel> pisze:

    > Musi jak umowa jest na nieokreślony.
    Bzdura, co Ty wygadujesz?

    Jotte

  • 22. Data: 2006-06-02 17:21:31
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl>

    W wiadomości news:e5pq4a$10j$1@news.task.gda.pl zasiu
    <z...@w...gower.peel> pisze:

    > Skorzysta? Dla mnie pachnie nadużyciem praw...
    Jakim nadużyciem? Co ty wygadujesz? Nieobecność w pracy spowodowaną
    orzeczoną przez lekarza chorobą nazywasz nadużyciem?? Bzdury jakieś...

    Jotte

  • 23. Data: 2006-06-02 17:44:10
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Jotte napisał(a):

    > Jakim nadużyciem? Co ty wygadujesz? Nieobecność w pracy spowodowaną
    > orzeczoną przez lekarza chorobą nazywasz nadużyciem?? Bzdury jakieś...

    O ile choroba faktycznie ma miejsce to ok. W przeciwnym wypadku to jest
    to wątpliwe moralnie.

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 24. Data: 2006-06-02 17:51:47
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl>

    W wiadomości news:slrne80u6o.qp9.proteus@ender.elsat.net.pl Wojciech
    Bańcer <p...@p...pl> pisze:

    > O ile choroba faktycznie ma miejsce to ok. W przeciwnym wypadku to jest
    > to wątpliwe moralnie.
    Nie ma ludzi zdrowych. Są tylko źle zdiagnozowani.
    A prawa moralne nie mają tu nic do rzeczy. Gadamy wszak o sprawach
    związanych z polskim rynkiem pracy - na nim liczy się prawo naturalne, czyli
    prawo dżungli.

    Jotte

  • 25. Data: 2006-06-02 18:43:12
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Jotte napisał(a):

    > Nie ma ludzi zdrowych. Są tylko źle zdiagnozowani.

    Ale nie wszystkie choroby wiążą się z niezdolnością do pracy.

    > A prawa moralne nie mają tu nic do rzeczy. Gadamy wszak o sprawach
    > związanych z polskim rynkiem pracy - na nim liczy się prawo naturalne, czyli
    > prawo dżungli.

    Tylko widzisz... to że pracodawca okazał się skurwysynem, niekoniecznie musi
    oznaczać że ja też mam prawo, czy też wręcz muszę się takowym skurwysynem
    okazać. Przed takimi ludźmi i owszem, należy się bronić i zabezpieczać, ale
    nie w sposób, który powoduje że stajemy się dokładnie takimi samymi ludźmi.

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 26. Data: 2006-06-02 18:54:33
    Od: "Jagna" <w...@o...eu>

> [...]
    > A prawa moralne nie mają tu nic do rzeczy. Gadamy wszak o sprawach
    > związanych z polskim rynkiem pracy - na nim liczy się prawo naturalne, czyli

    To dlaczego jeśli tym samym prawem kieruje się pracodawca nazywasz go gnojkiem?

    J.

  • 27. Data: 2006-06-02 19:16:30
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl>

    W wiadomości news:slrne811le.qp9.proteus@ender.elsat.net.pl Wojciech
    Bańcer <p...@p...pl> pisze:

    > Ale nie wszystkie choroby wiążą się z niezdolnością do pracy.
    Nie próbuj zastąpić lekarza.

    > Tylko widzisz... to że pracodawca okazał się skurwysynem, niekoniecznie
    > musi oznaczać że ja też mam prawo, czy też wręcz muszę się takowym
    > skurwysynem okazać.
    Owszem, niekoniecznie. Niemniej z każdym należy rozmawiać i postępować
    posługując się zrozumiałym dla niego zbiorem terminów, pojęć i zachowań.

    > Przed takimi ludźmi i owszem, należy się bronić i
    > zabezpieczać, ale nie w sposób, który powoduje że stajemy się dokładnie
    > takimi samymi ludźmi.
    W tym świecie sposób powinien być przede wszystkim skuteczny. Nie podoba mi
    się to. Ale to niczego nie zmienia.

    Jotte

  • 28. Data: 2006-06-02 19:17:51
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl>

    W wiadomości news:3453.00000180.44808969@newsgate.onet.pl Jagna
    <w...@o...eu> pisze:

    > To dlaczego jeśli tym samym prawem kieruje się pracodawca nazywasz go
    > gnojkiem?
    Co w tym dziwnego?

    Jotte

  • 29. Data: 2006-06-03 06:41:21
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Fri, 2 Jun 2006 18:29:06 +0200, "Jotte"
    <t...@w...spam.wypad.polska.pl> zakodował:

    >Bzdura, co Ty wygadujesz?

    A mi czemu nie zarzuciłeś pisania bzdur?
    Przecież napisałem to samo.
    Ba, i ja, i zasiu napisaliśmy to samo, co ustawodawca.

    KP
    Art. 30.
    [...]
    § 4. W oświadczeniu pracodawcy o wypowiedzeniu umowy o pracę zawartej
    na czas nie określony lub o rozwiązaniu umowy o pracę bez
    wypowiedzenia powinna być wskazana przyczyna uzasadniająca
    wypowiedzenie lub rozwiązanie umowy.
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 30. Data: 2006-06-03 08:04:50
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl>

    W wiadomości news:2lb282p3qc3ah96hgmvapu52pkgq73p00q@4ax.com Kaizen
    <x...@c...sz> pisze:

    > A mi czemu nie zarzuciłeś pisania bzdur?
    > Przecież napisałem to samo.
    Chcesz się doprosić? ;)

    > KP Art. 30.
    [cut]
    Znam, znam...
    Wyrżnąłeś z postu to co najważniejsze:
    <cit>
    > Musi jak umowa jest na nieokreślony.
    </cit>
    Własnie o to chodzi - pracownik nie musi.

    Jotte