PracaGrupypl.praca.dyskusje › Teleadreson - czy ktos mi poradzi

  • 1. Data: 2006-06-02 10:24:41
    Temat: Teleadreson - czy ktos mi poradzi
    Od: t...@g...pl

    Chce wyslac cv do tej firmy na doradce reklamowego. Podobno to cos w
    rodzaju przedstawiciela handlowego. Moze ktos wie jak sie tam pracuje,
    jaka atmosfera, jak placa i w ogole jakies rady?

  • 2. Data: 2006-06-03 08:14:25
    Temat: Re: Teleadreson - czy ktos mi poradzi
    Od: tumek <t...@T...chip.pl>

    Dnia 2 Jun 2006 03:24:41 -0700, t...@g...pl napisał(a):

    > Chce wyslac cv do tej firmy na doradce reklamowego. Podobno to cos w
    > rodzaju przedstawiciela handlowego. Moze ktos wie jak sie tam pracuje,
    > jaka atmosfera, jak placa i w ogole jakies rady?

    ja bylem na rozmowach rok temu.to smieszna firma , jestes kojarzony raczej
    jako akwizytor pelna geba a nie przedstawiciel. Duza rotacja akwizytorow ,
    firma na politechnice ma domek , jak mowie nic na dluzej , tzw praca
    sezonowa , na lato ok.
    --
    pozdrawia Was
    Tumek

  • 3. Data: 2006-06-06 14:49:15
    Od: j...@p...fm

    tumek wrote:

> [...]
    > jako akwizytor pelna geba a nie przedstawiciel. Duza rotacja akwizytorow ,
    > firma na politechnice ma domek , jak mowie nic na dluzej , tzw praca

    Z tego co widze, to cie tam nie przyjeli i nic nie wiesz. To
    absolutnuie nie jest praca sezonowa, bo przez pierwsze 3 miesiace jest
    wlasnie dosc ciezko. Gonia do pracy a placa tylko gola pensje i
    niewiele wiecej. A dopiero potem zarobki gwaltownie rosna i jest inna
    bajka. Po pol roku zarabiasz dwie srednie krajowe a po roku cztery. Jak
    ktos chce isc do pracy na pare tygodni to niech lepiej jedzie do
    Niemiec zbierac ogorki.