PracaGrupypl.praca.dyskusje › temat uważam za zamknięty.dziękuję za uwagi.

  • 1. Data: 2006-06-01 12:25:19
    Temat: temat uważam za zamknięty.dziękuję za uwagi.
    Od: "Kitka" <b...@p...onet.pl>

  • 2. Data: 2006-06-01 14:02:44
    Temat: Re: temat uważam za zamknięty.dziękuję za uwagi.
    Od: rocq <r...@o...pl>

    to chyba nalezalo napisac w temacie wczesnijszym ??

    i po co ten spam ...

  • 3. Data: 2006-06-01 20:16:12
    Temat: [OT] Nasza Szka...tfu...Kicia (było: temat uważam za zamknięty.dziękuję za uwagi.)
    Od: Piotr M Kuć <k...@n...invalid>

    W artykule <e5mmbd$rf8$1@inews.gazeta.pl> Kitka (aka Beata D.) napisal(a):
    [NIC]

    Droga Kitko, wykazałaś się ogromną kreatywnością i pomysłowością.
    Szczególnie urzekł mnie Twój styl ukrywania odpowiedzi w cytatach.
    Niestety ludzkość nie dojrzała jeszcze by odkryć Twój geniusz.
    Gnuśna ludzkość wymyśliła sobie jakieś wredne konwencje oraz
    standardy. A przecież Ty masz prawo robić co Ci się żywnie podoba, i
    nikt, powtarzam nikt, nie ma prawa ograniczać Twojej wolności.
    Najmilszy Koteczku, naprawdę dziękuję że się nam tak ładnie
    przedstawiłaś, tak z głębi duszy.

    Aha, Kiciuniu, tak się zastanawiam czy nie chciałabyś zacząć udzielać
    telefonicznych porad, żeby wreszcie gnuśna ludzkość mogła, w kontakcie
    z Twoją światłością, odkryć właściwą drogę. Co?

    REKLAMA: starter czerwonej łapy kosztuje tylko 5 zeta,
    w tym 4 zeta na rozmowy i esesmesy :)

    P.S. Chyba nie zreflektuje na to ogłoszenie - nie umiem szyć,
    zmysł artystyczny też nie dopisuje.
    -------------------------------------
    http://www.piaseczno.pl/213-42710822c6401.htm
    Tytuł ogłoszenia wpółpraca
    Zamieszczone: 2006-05-10
    Przez: Imię Beata
    Kategoria: inne
    Tresc :
    Treść ogłoszenia Poszukuję do współpracy krawcowej z Piaseczna lub
    okolic, ze zmysłem artystycznym i umiejętnościami szycia rolet ,
    firan i zasłon.
    +---------------------------+
    | *** tel. 503778820 *** |
    +---------------------------+

    Kontakt z autorem ogloszenia:
    Kontakt b...@p...onet.pl

    Pozdrawiam,
    Piotr Kuć

  • 4. Data: 2006-06-02 07:38:23
    Od: "Kitka" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr M Kuć" <k...@n...invalid> napisał w wiadomości
    .net...
> [...]
    > Piotr Kuć
    >Dziękuję Piotrze, Twoja wypowiedż wręcz powaliła mnie na kolana .Przyznam
    Ale i tak jesteś fajny :))
    a tak na marginesie już nie szukam już się odnalazł i to nie krawiec lecz
    Ona Krawcowa , bo nie wiem czy zauważyłeś poszukiwałam osobnika rodzaju
    żeńskiego.
    miłego dnia
    Beata