PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wypowiedzenie pracodawcy a swiadectwo pracy

  • 31. Data: 2006-06-03 11:10:21
    Temat: Re: Wypowiedzenie pracodawcy a swiadectwo pracy
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Jotte napisał(a):

    [...]

    > Owszem, niekoniecznie. Niemniej z każdym należy rozmawiać i postępować
    > posługując się zrozumiałym dla niego zbiorem terminów, pojęć i zachowań.

    Nie. Z niektórymi po prostu nie należy rozmawiać.

    > W tym świecie sposób powinien być przede wszystkim skuteczny. Nie podoba mi
    > się to. Ale to niczego nie zmienia.

    Skutecznych metod jest wiele. Ty wybierasz tą najłatwiejszą dla Ciebie,
    nawet jeżeli jest ona krzywdząca dla innych. Można i tak. Ale w takim razie
    nie powinieneś nigdy narzekać na to jaki ten system niedobry, a ludzie to
    gnoje, bo sam się do takiego obrazu przykładasz i taki obraz budujesz i
    wspierasz.

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 32. Data: 2006-06-03 11:19:52
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl>

    W wiadomości news:slrne82rgk.283.proteus@ender.elsat.net.pl Wojciech
    Bańcer <p...@p...pl> pisze:

    > Nie. Z niektórymi po prostu nie należy rozmawiać.
    Byc może. Ale nie zawsze o tym wiesz przedtem.

    > Skutecznych metod jest wiele. Ty wybierasz tą najłatwiejszą dla Ciebie,
    > nawet jeżeli jest ona krzywdząca dla innych.
    A to niby co ma być za dziwaczna supozycja?

    Jotte