PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wypowiedzenie pracodawcy a swiadectwo pracy

  • 11. Data: 2006-06-02 06:27:01
    Temat: Re: Wypowiedzenie pracodawcy a swiadectwo pracy
    Od: "fotech" <w...@p...onet.pl>

    > A czemu współczujesz pracodafcy? Przecież, jak pisze Aneta: "Stalo sie,
    > dostalam wypowiedzenie bo smialam sie odezwac ze bez zapewnienia przez
    > pracodawce podstawowych materialow (jak np. katalogi produktow ktore
    > sprzedajemy) trudno jest osiagac wyniki..."

    A ja np nie wierze Anecie, jak i wiekszości zwalnianych pracownikow.
    Wojtek

  • 12. Data: 2006-06-02 07:25:30
    Od: "Tomasz W." <t...@a...cd>

    Nixe napisał(a):

    > A tak w ogóle, to czy wypowiedzenie komuś umowy o pracę należy w
    > jakikolwiek sposób uzasadniać?

    Pracodawca wypowiadając musi, pracownik nie.
    T.

  • 13. Data: 2006-06-02 08:36:16
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    W wiadomości <news:e5op98$h49$1@atlantis.news.tpi.pl>
    Tomasz W. <t...@a...cd> pisze:

    > Pracodawca wypowiadając musi, pracownik nie.

    Wot i sprawiedliwość ;-)

    --
    Nixe

  • 14. Data: 2006-06-02 08:48:48
    Od: "Karolina J" <k...@o...pl>

    nie daj sie pracodawcy, nie idz na zadne ustepstwa
    a najlepiej to idz na zwolnienie w trakcie wypowiedzenia i po jego
    zakonczeniu przysluguje Tobie zasilek chorobowy

  • 15. Data: 2006-06-02 09:01:00
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    W wiadomości <news:e5olru$76k$1@atlantis.news.tpi.pl>
    fotech <w...@p...onet.pl> pisze:

    > A ja np nie wierze Anecie, jak i wiekszości zwalnianych pracownikow.

    Mnie szczerze mówiąc również trudno uwierzyć, by zwolniono ją tylko i
    wyłącznie za wyrażenie własnego zdania.
    A jeśli to mimo wszystko prawda, to powinna się jedynie cieszyć, że nie musi
    dłużej pracować u/dla idioty.

    --
    Nixe

  • 16. Data: 2006-06-02 14:57:53
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Fri, 2 Jun 2006 08:07:45 +0200, "Nixe" <n...@f...peel>
    zakodował:

    >A tak w ogóle, to czy wypowiedzenie komuś umowy o pracę należy w jakikolwiek
    >sposób uzasadniać?

    Pracodawca wypowiadając umowę na czas nieokreślony ma obowiązek
    uzasadnić.
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 17. Data: 2006-06-02 14:58:34
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Fri, 2 Jun 2006 10:48:48 +0200, "Karolina J"
    <k...@o...pl> zakodował:

    > idz na zwolnienie

    I jak tu się dziwić, że tyle kasy płacimy na ZUS :\

  • 18. Data: 2006-06-02 15:17:27
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl>

    W wiadomości news:bgk082puvtnejerfspbe97ed3cm590l70s@4ax.com Kaizen
    <x...@c...sz> pisze:

    > I jak tu się dziwić, że tyle kasy płacimy na ZUS :\
    No a jak się dziwić, że ktoś skorzysta ze swoich uprawnień?

    Jotte

  • 19. Data: 2006-06-02 16:16:09
    Od: "zasiu" <z...@w...gower.peel>

    > Pracodawca wypowiadając musi, pracownik nie.

    Musi jak umowa jest na nieokreślony.

    pozdr
    zasiu

  • 20. Data: 2006-06-02 16:17:40
    Od: "zasiu" <z...@w...gower.peel>

    > No a jak się dziwić, że ktoś skorzysta ze swoich uprawnień?

    Skorzysta? Dla mnie pachnie nadużyciem praw...

    pozdr
    zasiu