PracaGrupypl.praca.dyskusje › komputronik

  • 1. Data: 2006-06-01 10:49:35
    Temat: komputronik
    Od: "Dark" <d...@o...pl>

    witam grupowiczów.
    Mam pytanie czy ktoś pracował w komputroniku na stanowisku sprzedawcy w salonie
    firmowym. ? jakie wrażenia? jaka atmosfera i jakie zarobki? czy da sie w miare
    przyzwoicie tam zarobić?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-06-01 11:26:44
    Temat: Re: komputronik
    Od: "Mizar" <m...@q...pl>

    Użytkownik "Dark" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > salonie
    > firmowym. ? jakie wrażenia? jaka atmosfera i jakie zarobki? czy da sie w

    Witam,

    ja też się podpisuję pod tym zapytaniem

  • 3. Data: 2006-06-01 15:11:51
    Od: "jaQbek [z pracy]" <j...@p...null>

> [...]
    > salonie
    > firmowym. ? jakie wrażenia? jaka atmosfera i jakie zarobki? czy da sie w

    Mam kolegę, który pracuje w komputroniku już ładnych kilka lat, tzn. nic mi
    nie wiadomo, by zmieniał robotę, widziałem go tam ostatnio z pół roku temu.
    Zaczynał od sprzedawcy, teraz jest kierownikiem salonu. Wygląda na
    zadowolonego z roboty. Ale konkretnie o zarobkach Ci nie powiem, bo nie
    znam. Generalnie z tego co widzę wśrod kolegów i znajomych, komputronik jest
    rozpoznawaną nazwą, więc chyba nie najgorzej sobie radzą.

  • 4. Data: 2006-06-01 15:16:31
    Od: "jaQbek [z pracy]" <j...@p...null>

    Użytkownik "jaQbek [z pracy]" <j...@p...null> napisał w
    wiadomości news:e5n03o$9pp$1@inews.gazeta.pl...

    > Mam kolegę, który pracuje w komputroniku już ładnych kilka lat, tzn. nic
    > mi nie wiadomo, by zmieniał robotę

    Potwierdzam, jest nadal kierownikiem salonu Komputronika w Gorzowie Wlkp.
    Kontakt do niego jest na stronie :)

  • 5. Data: 2006-06-02 05:49:39
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl>

    "jaQbek [z pracy]" <j...@p...null> wrote in

    [...]
> [...]
    > powiem, bo nie znam. Generalnie z tego co widzę wśrod kolegów i
    > znajomych, komputronik jest rozpoznawaną nazwą, więc chyba nie

    no a biedronka... tez jest dobrze rozpoznawana nazwa; chyba ze
    o czyms innym myslales; no i biedronka chyba tez sobie radzi OK;

    pzdrv;
    adas;

  • 6. Data: 2006-06-02 10:22:02
    Od: "jaQbek [z pracy]" <j...@p...null>

    Użytkownik "adasiek" <p...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
    > no a biedronka... tez jest dobrze rozpoznawana nazwa; chyba ze
    > o czyms innym myslales; no i biedronka chyba tez sobie radzi OK;
    Jego raczej nikt nie zmusza do pracowania tam.

  • 7. Data: 2006-06-03 19:36:32
    Od: Jaroslaw Berezowski <j...@p...onet.pl>

    jaQbek [z pracy] napisał(a):
    > Użytkownik "jaQbek [z pracy]" <j...@p...null> napisał w
    > wiadomości news:e5n03o$9pp$1@inews.gazeta.pl...

    > Potwierdzam, jest nadal kierownikiem salonu Komputronika w Gorzowie Wlkp.
    > Kontakt do niego jest na stronie :)
    Hmm no to robote lubi, ale klientow nie bardzo juz. Strasznie
    niekomunikatywne sa ludki w Gorzowie.

    --
    Jaroslaw "Jaros" Berezowski

  • 8. Data: 2006-06-05 21:22:50
    Od: LG <l...@o...pl>

    > Mam pytanie czy ktoś pracował w komputroniku na stanowisku sprzedawcy w salonie
    > firmowym. ? jakie wrażenia? jaka atmosfera i jakie zarobki? czy da sie w miare
    > przyzwoicie tam zarobić?

    Zamierzasz pracować w Komputroniku czy w punkcie franchizingowym?

    * Rób w życiu to co lubisz *
    * z pewnością będziesz w tym najlepszy. *
    * http://www.sesi.pl *

  • 9. Data: 2006-06-07 09:05:37
    Od: d...@o...pl

    > Zamierzasz pracować w Komputroniku czy w punkcie franchizingowym?

    w komputroniku. salon firmowy. nie franczyza