PracaGrupypl.praca.dyskusje › handlowiec szuka pracy

  • 1. Data: 2006-06-01 10:57:42
    Temat: handlowiec szuka pracy
    Od: "Kitka" <b...@p...onet.pl>

    Witam
    Poszukuję pracy na pół etatu , w biurze handlowym, w Piasecznie lub jego
    okolicy.Posiadam długoletnie doświadczenie i odpowiednie kwalifikacje .

    kontakt b...@p...onet.pl
    beata.d

  • 2. Data: 2006-06-01 11:09:01
    Temat: Re: handlowiec szuka pracy
    Od: "forest" <g...@w...pl>

    pani Beato, w firmie doradztwa personalnego powiedziano mi, że bardzo trudno
    jest znaleźć dobrego handlowca, to nie pracodawcy przebierają w handlowcach
    tylko na odwrót;

    powodzenia

  • 3. Data: 2006-06-01 11:20:09
    Od: "Kitka" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kitka" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >

    > kontakt b...@p...onet.pl
    > beata.d
    >Wiem , dziękuję bardzo za info. Jako doświadczony handlowiec raczej nie
    >narzekam na brak ofert strickte dotyczących stanowiska handlowca.Chcialabym
    >więc sprostować, że nie intereuje mnie sprzedaż , kontakt z klientem ,
    >poszukuję pracy papierkowej , spokojnej , bez określonych targetów i
    >wykazywania się i udowadniania jakim jestem reelacyjnym specjalistą
    >handlowym.To już wiem, karierę zrobiłam, wykazałam się , ustępuję miejsca
    >mlodym i szalonym i ambitnym do bólu .Stąd moje poszukiwania w kierunku
    pozdrawiam
    a tak na marginesie , ma Pan rację ofert skolko mnoga , tylko pytanie za
    jakie pieniądze chcą wyżyłować pracodawcy ??? :))
    pozdrawiam

  • 4. Data: 2006-06-01 11:23:44
    Od: "Kitka" <b...@p...onet.pl>

  • 5. Data: 2006-06-01 11:39:55
    Od: rocq <r...@o...pl>

    Kitka napisał(a):
> [...]
    > Poszukuję pracy na pół etatu , w biurze handlowym, w Piasecznie lub jego
    > okolicy.Posiadam długoletnie doświadczenie i odpowiednie kwalifikacje .

    oj wieloletnie doswiadczenie , ja bym nie chcial pracownika biurowego
    ktory myli grupy dyskusyjne ;];];]

    jest taka grupa pl.praca.szukana proponuje tam zamiescic ogloszenie :)

    Pozdrawiam i zycze powodzenia w znalezieniu pracy
    G.

  • 6. Data: 2006-06-01 12:04:16
    Od: "Kitka" <b...@p...onet.pl>

    tak, wiem gdzie nalezy umieszczać ogloszenie, ale nie sadzisz że wolno
    kazdemu gdzie chce i jak chce?? a tak poza tym dziękuję za mądre rady.

  • 7. Data: 2006-06-01 12:04:32
    Od: "Joan" <s...@v...pl>

    > tak, wiem gdzie nalezy umieszczać ogloszenie, ale nie sadzisz że wolno
    > kazdemu gdzie chce i jak chce?? a tak poza tym dziękuję za mądre rady.

    A zatem wiesz rowniez pewnie, ze nalezy odpisywac pod, a nie nad tekstem, na
    ktory odpowiadasz?:). To wlasciwie dlaczego robisz to, co chcesz, a nie to
    co wiesz, ze powinnas robic?:)

    joan

  • 8. Data: 2006-06-01 12:12:10
    Od: "Kitka" <b...@p...onet.pl>

  • 9. Data: 2006-06-01 12:21:04
    Od: "Danny" <o...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Joan" <s...@v...pl> napisał w wiadomości

    Zauwaz ze piszesz na ogolnej grupie i kierujesz pytania do ludzi, OPowinnas
    zatem stosowac sie zasad ogolnie przyjetych, a nie pisac tak jak ci wygodnie
    majac gdzies innych uzytkownikow. Pisanie nad przeszkadza w odbiorze posta a
    pisanie na nieodpowiednich grupach jest spamowaniem. Szanuj innch jesli
    chcesz byc szanowana. pisanie "bo tam mi sie podoba" oznaka szacunku nie
    jest.

    pozdrawiam
    Danny

  • 10. Data: 2006-06-01 20:45:22
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Kitka <b...@p...onet.pl> wrote:

    > tak, wiem gdzie nalezy umieszczać ogloszenie, ale nie sadzisz że wolno
    > kazdemu gdzie chce i jak chce?? a tak poza tym dziękuję za mądre rady.

    Nie.

    --
    Przemysław Maciuszko