PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wyjazdy do Holandii przez agencje

  • 1. Data: 2008-03-11 13:27:05
    Temat: Wyjazdy do Holandii przez agencje
    Od: "waters" <w...@p...com>

    Chciałbym wyjechać do pracy w Holandii przez jakąś agencje pracy.
    Niestety większość z tych firm mieści się na śląsku i chcieliby mnie
    widzieć na miejscu. Czy znacie jakieś agencje pracy z
    Poznania/Wielkopolski?
    Za odpowiedzi w stylu jedź do Holandii i załatw wszystko sam, z góry
    dziękuje.

  • 2. Data: 2008-03-11 14:01:20
    Temat: Re: Wyjazdy do Holandii przez agencje
    Od: EDI <e...@i...pl>

    On 11 Mar, 14:27, "waters" <w...@p...com> wrote:
> [...]
    > Poznania/Wielkopolski?
    > Za odpowiedzi w stylu jedź do Holandii i załatw wszystko sam, z góry

    Witam!
    sprubuj wejść na strone www.epuls.pl. Chyba dobrze ją podałem. Jak nie
    to coś z tą nazwą. Tam po lewej stronie znajdziesz "praca", a jak
    rozwiniesz to "praca za granicą" Dalej to musisz sam

  • 3. Data: 2008-03-11 19:53:39
    Od: "waters" <w...@p...com>

    Użytkownik "EDI" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
    e.googlegroups.com...
    >sprubuj wejść na strone www.epuls.pl. Chyba dobrze ją podałem. Jak nie
    >to coś z tą nazwą. Tam po lewej stronie znajdziesz "praca", a jak
    >rozwiniesz to "praca za granicą" Dalej to musisz sam

    Pewnie miałeś na myśli
    http://www.epuls.praca.gov.pl
    tam są oferty pracy ze wszystkich urzędów pracy w Polsce. Oferty
    zagraniczne są na stronach WUPów, ale to nie to czego szukam.