PracaGrupypl.praca.dyskusje › Problem z uzyskaniem druku RP7

  • 1. Data: 2008-03-11 10:05:42
    Temat: Problem z uzyskaniem druku RP7
    Od: "Netx" <u...@g...pl>

    Mam problem z pracodawcą który przyjął ode mnie wniosek o przygotowanie dla
    mnie druku RP7, miesiące temu. Druk jest mi pilnie potrzebny do podwyższenia
    renty, niestety czekam już dość długo i nie mogę się doczekać na ten RP7.
    Czy pracodawcę można postraszyć jakąś instytucją?
    Dodam że mam kopię wniosku o RP7 podpisaną przez panią z działu finansowego
    i z datą 11-02-2007.

    Pozdrawiam,
    Marek

  • 2. Data: 2008-03-11 14:07:12
    Temat: Re: Problem z uzyskaniem druku RP7
    Od: EDI <e...@i...pl>

    On 11 Mar, 11:05, "Netx" <u...@g...pl> wrote:
> [...]
    > Czy pracodawcę można postraszyć jakąś instytucją?
    > Dodam że mam kopię wniosku o RP7 podpisaną przez panią z działu finansowego

    Postraszyć można kodeksem pracy który wyrażnie mówi, że pracodawca
    wszelkie dokumenty niezbędne pracownikowi winien dostarczać w terminie
    14 dni od złożenia pisemnej prośby przez pracownika

  • 3. Data: 2008-03-11 14:50:55
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Tue, 11 Mar 2008 11:05:42 +0100, "Netx" <u...@g...pl>
    wrote:

> [...]
    >renty, niestety czekam już dość długo i nie mogę się doczekać na ten RP7.
    >Czy pracodawcę można postraszyć jakąś instytucją?

    Oczywiście - sądem. Z art. 415. Ma obowiązek dostarczyć Ci papier do
    14 dni.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 4. Data: 2008-03-11 19:35:12
    Od: "Jerzy Borowski" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "EDI" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
    f.googlegroups.com...
> [...]

    wszelkie dokumenty niezbędne pracownikowi winien dostarczać w terminie
    14 dni od złożenia pisemnej prośby przez pracownika

    A mógłbyś podać konkretnie który to artykuł Kodeksu pracy ?? -:)

    pozdrawiam

  • 5. Data: 2008-03-11 20:24:07
    Od: "Netx" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" napisał

    > Oczywiście - sądem. Z art. 415. Ma obowiązek dostarczyć Ci papier do
    > 14 dni.

    Można prosić o info w jakim to jest kodeksie, ewentualnie dziale? Bo w
    kodeksie pracy "online" nie znalazłem (w dziale "Obowiązki pracodawcy i
    pracownika"), ale może źle szukam.

    Pozdrawiam,
    Marek

  • 6. Data: 2008-03-12 00:54:35
    Od: f...@s...poczta.onet.pl

    EDI <e...@i...pl> wrote:

    > Postraszyć można kodeksem pracy który wyrażnie mówi, że pracodawca
    > wszelkie dokumenty niezbędne pracownikowi winien dostarczać w terminie
    > 14 dni od złożenia pisemnej prośby przez pracownika

    Nasuwa sie pytanie czy ma obowiazek dac akurat RP7. Kiedys taki obowiazek mieli
    wybrani tylko.

  • 7. Data: 2008-03-12 09:32:17
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Tue, 11 Mar 2008 21:24:07 +0100, "Netx" <u...@g...pl>
    wrote:

    >Można prosić o info w jakim to jest kodeksie, ewentualnie dziale? Bo w

    W kodeksie cywilnym.
    --
    ___________/ GG: 3524356