PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca a obywatelstwo

  • 1. Data: 2008-03-10 14:31:45
    Temat: praca a obywatelstwo
    Od: "Maciek" <m...@W...gazeta.pl>

    Cześć
    Czy znane są wam jakieś firmy zagraniczne, które poza pracą oferują także
    pomoc w uzyskaniu obywatelstwa lub karty stałego pobytu w danym kraju? Nie
    chodzi mi tylko o USA/Canadę albo Wielką Brytanię - zresztą tam Polacy chyba
    obywatelstwo można dostać po 3 latach mieszkania i legalnej pracy - ale o
    wszystkie kraje. Czy ktoś miał jakieś doświadczenia w temacie? Albo może
    przynajmniek słyszał coś. Temat chyba ciekawy...
    Pozdrawiam
    Maciek

  • 2. Data: 2008-03-11 07:17:31
    Temat: Re: praca a obywatelstwo
    Od: "Z" <a...@o...pl>

    "Maciek" <m...@W...gazeta.pl> wrote in message
> [...]
    > wszystkie kraje. Czy ktoś miał jakieś doświadczenia w temacie? Albo może
    > przynajmniek słyszał coś. Temat chyba ciekawy...

    Firma moze pomoc jedynie w work permicie lub stosownej wizie. Kwestia
    obywatelstwa lub karty pobytu wynika z przepisow danego kraju. Oczywiscie w
    pewnych krajach (zwlaszcza roznego rodzaju dyktatury) firmy moga kwestie
    obywatelstwa zalatwic (nie chodzi tu tyle o sluzby specjalne tylko po prostu
    o uprzywilejowane firmy;) )

    pozdr