PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wygrzebane na innym forumie: o WARCIE

  • 151. Data: 2005-07-13 20:33:48
    Temat: Re: Wygrzebane na innym forumie: o WARCIE
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    Użytkownik "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl> napisał w wiadomości
    news:db3rdg$m53$1@news.onet.pl...

    > LOL... dokładnie po tym poście to samo sobie pomyślałem. A później
    > natknąłem
    > się na post Immony :-)

    A kwota, na ktora uwaza, ze zostala okradziona, wynosi 100 zl -
    5...@n...onet.pl

    I.

  • 152. Data: 2005-07-14 06:00:35
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Immona [Wed, 13 Jul 2005 22:33:48 +0200]:

    > A kwota, na ktora uwaza, ze zostala okradziona, wynosi
    > 100 zl - 5...@n...onet.pl

    A no widzicie, nie doczytalam :-) Jesli na codzien rozmawia
    sie z ta pania tak, jak tu, to ja nawet nie musze pytac czemu
    nie podpisali z nia nastepnej umowy...

    Kira (chyba EOT, nie?)

  • 153. Data: 2005-07-14 06:00:58
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Przemysław Maciuszko [Wed, 13 Jul 2005 16:09:01 +0000 (UTC)]:

    > Zignoruj, idź na spacer, to pójdzie sobie albo umrze
    > śmiercią naturalną.

    Nawet na piwo sobie poszlam, a co mi tam ;)

    Kira

  • 154. Data: 2005-07-14 08:11:30
    Od: Piotr <s...@r...com>

    Stanislaw Chmielarz napisał(a):

    > Sprobuj zaczynajac od 849 zl brutto. Wiele zwojujesz?

    To czy ktoś będzie całe życie z przerwami na bezrobocie zasuwał za
    minimalną czy po pierwszym miesiącu pracy dostanie więcej niż 849zł to
    zależy wyłącznie od niego. Zresztą sam powinieneś to dobrze wiedzieć, o
    ile dobrze kojarzę zajmujesz się też sterownikami więc pewnie
    orientujesz się jakie są stawki w branży - nie znajdziesz automatyka czy
    programisty PLC, nawet z niewielkim doświadczeniem chętnego do pracy za
    849 zł. (oczywiście mam na myśli osoby znające się na rzeczy a nie
    głąbów którzy tylko zdobyli papierek jakiejś uczelni). A takich
    przykładów jest dużo więcej.

    pozdrawiam
    Piotr

  • 155. Data: 2005-07-14 09:09:32
    Od: RamirezHL <q...@w...pl>

    Piotr napisał(a):
> [...]
    > 849 zł. (oczywiście mam na myśli osoby znające się na rzeczy a nie
    > głąbów którzy tylko zdobyli papierek jakiejś uczelni). A takich

    Ty też kiedyś zdobyłeś papierek jakiejś uczelni.

  • 156. Data: 2005-07-14 09:23:11
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@h...t15.ds.pwr.wroc.pl>

    W artykule <db5a40$4mb$1@julia.coi.pw.edu.pl> RamirezHL napisał(a):

    > Ty też kiedyś zdobyłeś papierek jakiejś uczelni.

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc dot pl

  • 157. Data: 2005-07-14 10:18:41
    Od: RamirezHL <q...@w...pl>

    > ^^^^^

    trzeba być nie lada kombinatorem żeby z uczelni technicznej po
    laborkach, projektach itd wynieść tylko papierek. A to jak wygląda
    oferta przedmiotowa do tego co jest na rynku to inna sprawa.

  • 158. Data: 2005-07-14 11:03:20
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@h...t15.ds.pwr.wroc.pl>

    W artykule <db5e5k$fjt$1@julia.coi.pw.edu.pl> RamirezHL napisał(a):

    > trzeba być nie lada kombinatorem żeby z uczelni technicznej po
    > laborkach, projektach itd wynieść tylko papierek.

    Ano trzeba. Do tego trochę szczęścia. Są i tacy ludzie.

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc dot pl

  • 159. Data: 2005-07-14 11:45:57
    Od: Piotr <s...@r...com>

    RamirezHL napisał(a):

    > trzeba być nie lada kombinatorem żeby z uczelni technicznej po
    > laborkach, projektach itd wynieść tylko papierek.

    Nie brakuje takich kombinatorów, nadal sporo młodych ludzi przechodzi
    przez studia metodą "3Z". Dopiero jak przyjdzie szukać pracy to jest
    płacz i zgrzytanie zębów bo nagle okazuje się że prawie nic przydatnego
    w praktyce nie potrafią.

    > A to jak wygląda oferta przedmiotowa do tego co jest na rynku to inna sprawa.

    Z tym masz rację, to co wykładają na uczelniach jest często oderwane od
    rzeczywistości.

    pozdrawiam
    Piotr

  • 160. Data: 2005-07-14 16:34:39
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    RamirezHL napisał(a):

    > trzeba być nie lada kombinatorem żeby z uczelni technicznej po
    > laborkach, projektach itd wynieść tylko papierek.

    Bez przesady. Laborki/projekty są najczęściej robione w grupach,
    z czego część osób robi (bo lubi, bo chce się nauczyć), a część
    maksymalnie się obija i ma to gdzieś (bo studiują dla papierka).

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl