PracaGrupypl.praca.dyskusjeWygrzebane na innym forumie: o WARCIE › Re: Wygrzebane na innym forumie: o WARCIE
  • Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    From: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>
    Subject: Re: Wygrzebane na innym forumie: o WARCIE
    <das6hv$84$1@nemesis.news.tpi.pl> <dau9rg$8k7$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <daujb7$for$1@atlantis.news.tpi.pl> <daunjk$11if$1@riot.atman.pl>
    <daup9u$go7$1@atlantis.news.tpi.pl> <davqiv$squ$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <davsgd$61f$1@atlantis.news.tpi.pl> <davt7g$bqh$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <davu9b$gnt$1@atlantis.news.tpi.pl> <db06mc$17k$1@inews.gazeta.pl>
    <db0bj8$md9$1@atlantis.news.tpi.pl> <db56nl$jor$1@opal.futuro.pl>
    <db5a40$4mb$1@julia.coi.pw.edu.pl>
    <s...@h...t15.ds.pwr.wroc.pl>
    <db5e5k$fjt$1@julia.coi.pw.edu.pl>
    <s...@e...elsat.net.pl>
    <db85am$ae9$1@inews.gazeta.pl>
    Date: 15 Jul 2005 15:12:34 +0200

    etylowy napisał(a):

    > No nie wiem, niektorzy prowadzacy weryfikuja wiedze delikwentow z grupy
    > poprzez losowe pytania na tzw. groupmeetingu.

    No to obryje się z teorii. I zapomni. Tu wystarczy zasada 3Z.
    Ze szczególnym naciskiem na ostatnie Z, przy kolejnej popijawie.
    A z laborek/projektów dalej nic nie wyniesie.

    A efekt takiego trybu nauki jest taki, że dostaję (sytuacja autentyczna)
    na GG zapytanie 'dlaczego nie mogę zapisać do pliku w php, przecież jest
    ustawione chmod 777 na plik' i potem taka osoba wkleja mi taką oto treść
    błędu:

    #v-
    fopen(http://host/plik.txt): failed to open stream: HTTP wrapper does
    not support writeable connections. in /home/user/public_html/plik.php
    on line 118
    #v+

    (dane hosta oczywiście zmieniłem, ale sens pozostał). Każdy problem
    którego nie przewidział prowadzący, którego nie ma w teorii jest przez
    dla takiej osoby często barierą nie do przejścia, nawet jeżeli
    rozwiązanie rzuca się bezczelnie w oczy.

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl