PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wyceńcie mnie :)

  • 1. Data: 2005-04-06 13:22:05
    Temat: Wyceńcie mnie :)
    Od: "Maciej Sobczyk" <m...@o...pl>

    Witam,

    Proszę o wycenę mojego stanowiska, ile powinien zarabiać taki ktoś:

    - sprzedawca usług HR o zasięgu ogólnopolskim, (szkolenia, doradztwo,
    rekrutacje, head hunting, oceny okresowe, assessment center itd.)
    - reprezentuje firmę przed klientem (czyli mowiąc brzydko: jeździ do
    klienta),
    - ustala i negocjuje zakres usługi oraz umowę,
    - wybiera podwykonawców, negocjuje warunki współpracy,
    - rekrutuje trenerów, kieruje pracą trenerów,
    - ustala harmonogram,, koordynuje realizacje projektów doradczych
    (szkolenia, projekty o charakterze długofalowym),
    - prowadzi rekrutacje head hunting w branży IT,
    - tworzy narzędzia badania kompetencji kandydatów do pracy,
    - tworzy narzędzia audytu potrzeb szkoleniowych pracowników klienta.

    Ponieważ ostatnio coraz częściej mam wrażenie, że pracuję za darmo ;-) to
    proszę o wycenę

    dzięki i pozdrawiam
    m.

  • 2. Data: 2005-04-06 13:25:27
    Temat: Re: Wyceńcie mnie :)
    Od: "M@rek" <h...@o...pl>

    ok. 1500 netto

  • 3. Data: 2005-04-06 13:28:38
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    Użytkownik "M@rek" <h...@o...pl> napisał w wiadomości
    > ok. 1500 netto

    Popre, ale + prowizje od zawartych kontraktow/upolowanych w headhuntingu
    specjalistow.

    I.

  • 4. Data: 2005-04-06 13:30:13
    Od: "Maciej Sobczyk" <m...@o...pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    Dnia Wed, 6 Apr 2005 15:22:05 +0200, Maciej Sobczyk <m...@o...pl>
    napisał:

    > Najprosciej, wyslij swoje CV do paru centrali sieci marketow, oraz innych
    > duzych wielooddzialowych firm i dowiesz sie czy
    > a - Jest jakikolwiek odzew ( w przypadku jego braku warty jestes 0 zl)
    > b - Jesli poprosza cie na rozmowy, po jakiej kwocie podanej przez ciebie
    >przechodzisz do drugego etapu.

    dobra dobra, bez takich :) bardziej mi zależy na info od podobnych do mnie
    robaczków. Ile zarabiają?

    pozdrawiam
    m.

  • 5. Data: 2005-04-06 13:35:55
    Od: "Maciej Sobczyk" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Immona" <c...@W...zpds.com.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "M@rek" <h...@o...pl> napisał w wiadomości
    > >

    > Popre, ale + prowizje od zawartych kontraktow/upolowanych w headhuntingu
    > specjalistow.
    >
    > I.
    No właśnie o tą prowizję najbardziej mi chodzi. Pomożesz jeszcze okreslić
    jej wielkość i sposób naliczania (od umowy, od wielkości $$ umowy, od zysku
    na umowie)? z góry dzięki :)

    pozdr.
    m.

  • 6. Data: 2005-04-06 13:36:16
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    napisał:

> [...]

    a - Jest jakikolwiek odzew ( w przypadku jego braku warty jestes 0 zl)
    b - Jesli poprosza cie na rozmowy, po jakiej kwocie podanej przez ciebie

    Mozesz byc wart przykladowo tyle, co 6-u absolwentow uczelni wyzszej z
    zapalem i nadziejami na zatrudnienie po stazu, a mozesz byc rowniez
    wyceniony na 3/4 pensji glownego ksiegowego w duzej firmie. Zalezy od
    popytu i tendencji przejawianych przez kadre firmy szukajacej takiego
    specjalisty.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 7. Data: 2005-04-06 16:53:46
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    Użytkownik "Maciej Sobczyk" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > No właśnie o tą prowizję najbardziej mi chodzi. Pomożesz jeszcze okreslić
    > jej wielkość i sposób naliczania (od umowy, od wielkości $$ umowy, od

    Nie znam tej branzy od strony sprzedazy, wiec trudno mi bedzie powiedziec.
    Jedyne, czego jestem pewna, to to, ze przy zroznicowanych wartosciach umow
    (a takie sa w HR) prowizja powinna byc od wartosci umowy/zysku, a nie od
    sztuki. Zwykle sie bierze wartosc umowy, bo to prostsze niz wyliczanie zysku
    z kazdej - moze byc zroznicowany procentowo.

    I.

  • 8. Data: 2005-04-06 19:16:11
    Od: Jan Kowalski <J...@n...pisz.tu>

> [...]
    > do klienta),
    > - ustala i negocjuje zakres usługi oraz umowę,
    <osobno>
    > - wybiera podwykonawców, negocjuje warunki współpracy,
    ewentualnie tylko w odniesieniu do bazy hotelowo-gastronomicznej i
    sal wykładowych (ale ten punkt niekoniecznie)

    > Ponieważ ostatnio coraz częściej mam wrażenie, że pracuję za darmo
    > ;-) to proszę o wycenę

    U mnie za powyższe masz do 25% dochodu ze szkolenia (dotyczy: przychód
    - koszty bezpośrednie szkolenia, do czego masz wgląd), jeżeli
    wystawiasz mi fakturę. Każda ilość szkoleń na dowolnym poziomie.
    Za oznaczone <osobno> sam sobie możesz nawet prowizje załatwic z
    hotelem/ośrodkiem.

    J.K.
    --
    kilka ofert na www.zapraszam.pl/praca/