PracaGrupypl.praca.dyskusje › hmm Czy Piatek jest wolne??

  • 1. Data: 2005-04-06 08:19:28
    Temat: hmm Czy Piatek jest wolne??
    Od: "xxx" <g...@w...pl>

    podobno Belka ogłosił lecz potrzebuje to na pismie..
    gdzie moge znaleźć to w necie?

    pozdr

  • 2. Data: 2005-04-06 09:03:05
    Temat: Re: hmm Czy Piatek jest wolne??
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    To czy firma ma wolne nie zależy od Belki a od pracodawcy. Wiec na nic ci
    pismo. Jesli pracodawca poczuwa się do "obowiązku" żałoby to da wolne, jesli
    nie to bedziesz pracował i koniec.

  • 3. Data: 2005-04-06 09:03:26
    Od: "Greg" <g...@g...pl>

    > podobno Belka ogłosił lecz potrzebuje to na pismie..
    > gdzie moge znaleźć to w necie?
    >
    > pozdr

    mister minister to ogłosił, ale to chyba tylko APEL o dzień wolny dla
    "prywaciarzy". placówki rządowe i samorządowe chyba mają wolne...

    pzdr
    greg

  • 4. Data: 2005-04-06 09:11:59
    Od: "xxx" <g...@w...pl>

    no ta czyli urlop taa...

  • 5. Data: 2005-04-06 09:22:42
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    > mister minister to ogłosił, ale to chyba tylko APEL o dzień wolny

    Dokładnie to był apel, ale wiekszosc firm, sklepów z tego co mi wiadomo ma
    wolne. Nawet niektóre banki mają być zamknięte.

  • 6. Data: 2005-04-06 10:07:53
    Od: "Darek" <d...@i...pl>

    Użytkownik "Shady" <s...@p...nospam.fm> napisał w wiadomości
    > To czy firma ma wolne nie zależy od Belki a od pracodawcy. Wiec na nic ci
    > pismo. Jesli pracodawca poczuwa się do "obowiązku" żałoby to da wolne,
    jesli
    > nie to bedziesz pracował i koniec.

    U mnie w firmie Prezes stanął na wysokości zadania i piątek ogłosił dniem
    wolnym, płatnym, bez konieczności wykorzystania urlopu.
    Jak się chce to widać można.
    Aha, dodam, że chodzi o spółkę giełdową.

    Pozdr
    Darek

  • 7. Data: 2005-04-06 10:57:48
    Od: "xxx" <g...@w...pl>

    heh, mamy wolne
    Powinno być zarządenie od premiera lub prezydenta a nie widzimisie
    prezesów..

    pozdr

  • 8. Data: 2005-04-06 11:25:44
    Od: "Pawel Jakusz" <p...@o...pl>

    Użytkownik "xxx" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Powinno być zarządenie od premiera lub prezydenta a nie widzimisie
    > prezesów..

    Tak za komuny bylo

    pawel

  • 9. Data: 2005-04-06 14:42:17
    Od: "YamUasica" <n...@s...net.pl>

    w zasadzie wszystkie liczace sie...

  • 10. Data: 2005-04-06 15:19:56
    Od: "vertret\(at\)op.pl" <vertret @ op.pl>

    Użytkownik "xxx" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    > heh, mamy wolne
    > Powinno być zarządenie od premiera lub prezydenta a nie widzimisie
    > prezesów..

    Wyjsciem jest pracowanie u premiera lub prezydenta a nie do prezesa.

    vertret